МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція) .МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Імені О.О. БОГОМОЛЬЦЯ «Затверджено» на методичній нараді кафедри педіатрії № 1
Завідувач кафедри Професор О.В. Тяжка ____________ «____» ___________________ 2011 р.
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО ПРАКТИЧНОГО (СЕМІНАРСЬКОГО) ЗАНЯТТЯ
Київ 2008
Актуальність теми. Метою діяльності медичних сестер педіатричного відділення є відновлення здоров’я, полегшення страждань, забезпечення медичного догляду та запобігання захворювань госпіталізованих дітей. Для її досягнення медичній сестрі необхідно діяти в полі основних принципів медичної етики і деонтології, знати та чітко дотримуватись встановлених правил обігу і зберігання ліків, організації роботи на посту медичної сестри, у процедурному та маніпуляційному кабінетах. 2.Конкретні цілі: Вміти трактувати основні поняття медичної деонтології та етики. Оволодіти навичками встановлення психологічного контакту з хворими та їх родичами. Знати функціональні обов’язки та основні законодавчі і нормативні акти, що регламентують роботу медсестри педіатричного відділення. Вміти демонструвати володіння навичками організації роботи медичної сестри педіатричного відділення. Набути професійні навички роботи медичної сестри в процедурному та маніпуляційному кабінетах педіатричного стаціонару. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція) .
Перелік основних термінів, параметрів, характеристик, які повинен засвоїти студент при підготовці до заняття:
Теоретичні питання до заняття:
Практичні роботи (завдання), які виконуються на занятті:
Зміст теми:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|