МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
Оцінка об-ставин
Тлумачення
Норми
Висновок суду щодо тези на підставі оцін-ки обставин та норм
ТЕЗА
НОРМА
Таким чином, суд вважає за доцільне звернутися до Міжнародного пакту про громадянські і політичні права, ратифікованого Указом Президії Верховної Ради Української РСР № 2148-VIII від 19.10.1973, та до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, ратифікованої Законом України від 17.07.1997. Відповідно до статті 21 Міжнародного пакту про громадян-ські і політичні права свобода мирних зібрань не може бути обмежена, «…окрім випадків, встановлених законом і які є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах на-ціональної безпеки чи громадської безпеки, громадського по-рядку, охорони здоров’я і моралі або захисту прав та свобод інших осіб». Аналогічною є вимога пункту 2 статті 11 Конвенціїпро захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, де зокрема зазначено, що здійснення свободи мирних зі-брань «…не підлягає жодним обмеженням, за винятком тих, що встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної або громадської безпе-ки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров’я чи моралі або для захисту прав і свобод інших осіб. Ця стаття не перешкоджає запровадженню законних обме-жень на здійснення цих прав особами, що входять до складу збройних сил, поліції чи адміністративних органів держави».
Оскільки вимоги статті 21 Міжнародного пакту про грома-дянські і політичні права та вимоги пункту статті 11 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року є суголосними з вимогами частини другої статті 39 Консти-туції України, суд вважає обґрунтованим застосування цих міжнародних актів як закону, на підставі якого можуть засто-совуватися обмеження щодо здійснення свободи мирних зі-брань. Суд застосовуватиме Конвенцію про захист прав люди-ни і основоположних свобод 1950 року відповідно до Закону України «Про ратифікацію Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, Першого протоколу та протоколів № 2, 4, 7 та 11 до Конвенції» від 17.07.1997, зокре-ма зважаючи на Застереження 1, відповідно до якого «Україна повністю визнає на своїй території дію … статті 46 Конвен-ції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року щодо визнання обов’язковою і без укладення спеціальної угоди юрисдикцію Європейського суду з прав людини в усіх питаннях, що стосуються тлумачення і застосування Конвенції».
|
||||||||||
|