МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||
Завдання формування граматичноїправильності мовлення• Практичне засвоєння морфологічної системи рідної мови:рід, число, відмінок, відміни, дієвідміни тощо. • Засвоєння правильної словозміни слів: відмінкові закінчення, узгодження слів у реченні, чергування звуків в основі слів, невідмінювані слова, зміна наголосів тощо. • Засвоєння основних способів словотворення: суфіксальний, префіксальний тощо. • Вдосконалення синтаксичного боку мовлення: засвоєння різних типів речення зі сполучниками та сполучними словами; речення з однорідними членами, прямою мовою, правильна побудова речень. • Вчити висловлювати одну й ту ж саму думку різними граматичними формами • Формування граматичного чуття рідної мови, чуття помилок, самокорекції, самоконтролю та взаємоконтролю мовлення. • Дайте аналіз змісту та завдань формування граматичної правильності мовлення за тематичною програмою А.М.Богуш «Витоки мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку».
• Що складає зміст різних видів занять з розділу «Формування граматичної правильності мовлення»? Як часто вони проводяться? Структурна блок-схема «Методи та прийоми формування граматичної правильності мовлення» Структурна блок-схема «Класифікація дидактичних ігор» • формування вміння дітей відмінювати іменники множини в родовому («Чого не стало?», «Чого більше?») та називному відмінках («Що змінилось?», «Назви предмети», «Опиши картинку», «Пошта»); • формування вміння дітей відмінювати іменники однини і множини у знахідному відмінку («Що я бачив?», «Розкажи про картинку»); • формування вміння дітей вживати рід іменників («Плутанина», «Одягни ляльку», «Крамниця іграшок»); • формування вміння дітей вживати невідмінювані іменники («На гостини», «Що я чув по радіо?»); • вживання дієслів за особами і дієслівних форм з чергуванням приголосних в основі («Що ми робимо?», «Що написано в листі?»); • узгодження числівників з іменниками («Що змінилось?», «Порахуй, скільки?»); • відмінювання іменників, що вживаються тільки в однині або множині («Кому що потрібно?», «Про що ми задумали?»); • правильне вживання прийменників («Сховай зайчика», «Що змінилося?», «Де ведмедик?»); • виправлення помилок, зумовлених двомовністю («Назви слово іншою мовою», «Що змінилось?», «Крамниця іграшок», «Про що ми задумали?»); • виправлення граматичних помилок («Так чи не так?», «Виправ, Петрушку», «На уроці рідної мови» та ін.). • Проаналізуйте запропоновані дидактичні ігри та визначте особливості їх використання для формування граматичної правильності мовлення у залежності від віку дітей та форми організації навчання.
|
|||||||||||||
|