Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Анатомо-фізіологічні і психологічні особливості, які впливають на виховання звукової культури мовлення

• Недостатня моторика мовно-рухового апарату

• Неглибоке уривчасте дихання

• Недостатньо тонке слухове сприймання

• Легка збудливість

• Слабка нестійка увага

• Велика емоційність

• Швидка втомлюваність

• Конкретність мислення

• Яскраво виражене наслідування мови

• Чому у роботі з розвитку фонетичних навичок дітей необхідно врахо­вувати анатомо-фізіологічні і психологічні особливості дітей?


 

Структурна таблиця «Становлення звукової культури мовлення дітей»
Розрізнення звуків на слух Послідовність розвитку фонематичного слуху Послідовність становлення звуків у дитячому мовленні
1. Шиплячі — свистячі 1. Сонорні — шумні 1. Сонорні — шумні
2. Тверді — м'які 2. Тверді — м'які 2. Глухі — дзвінкі
3. Сонорні — шумні 3. Проривні — фрикативні 3. Проривні — фрикативні
4. Глухі — дзвінкі 4. Дзвінкі — глухі 4. Тверді — м'які
5. Проривні — фрикативні 5. Шиплячі — свистячі 5. Шиплячі — свистячі

 

· Які причини вікових і фізіологічних особливостей мовлення дітей?

· Коли зникають вікові, фізіологічні недоліки звуковимови дошкільників?


 




Переглядів: 688

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОБОТА З СХЕМАМИ, ТАБЛИЦЯМИ ТА МОДЕЛЯМИ | Фонетична компетенція

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.