Анатомо-фізіологічні і психологічні особливості, які впливають на виховання звукової культури мовлення
• Недостатня моторика мовно-рухового апарату
• Неглибоке уривчасте дихання
• Недостатньо тонке слухове сприймання
• Легка збудливість
• Слабка нестійка увага
• Велика емоційність
• Швидка втомлюваність
• Конкретність мислення
• Яскраво виражене наслідування мови
• Чому у роботі з розвитку фонетичних навичок дітей необхідно враховувати анатомо-фізіологічні і психологічні особливості дітей?
Структурна таблиця
«Становлення звукової культури мовлення дітей»
| Розрізнення звуків на слух
| Послідовність розвитку фонематичного слуху
| Послідовність становлення звуків у дитячому мовленні
| 1. Шиплячі — свистячі
| 1. Сонорні — шумні
| 1. Сонорні — шумні
| 2. Тверді — м'які
| 2. Тверді — м'які
| 2. Глухі — дзвінкі
| 3. Сонорні — шумні
| 3. Проривні — фрикативні
| 3. Проривні — фрикативні
| 4. Глухі — дзвінкі
| 4. Дзвінкі — глухі
| 4. Тверді — м'які
| 5. Проривні — фрикативні
| 5. Шиплячі — свистячі
| 5. Шиплячі — свистячі
|
· Які причини вікових і фізіологічних особливостей мовлення дітей?
· Коли зникають вікові, фізіологічні недоліки звуковимови дошкільників?
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|