Змістовий модуль ІІІ. Формування граматичної, фонетичної, художньо-мовленнєвої компетенції дітей
Тема 3.2. Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей
Питання для обговорення
1. Сутність, структура, функції, основні змістові лінії, зміст художньо-мовленнєвої діяльності.
2. Джерела і жанри художнього читання. Принципи добору літературних творів для читання і розповідання дітям. Принципи ознайомлення дітей з художніми творами.
3. Форми роботи з книгою в дошкільному закладі. Методика роботи в куточку книги.
4. Види і типи занять з художньої літератури, методика їх проведення у різних вікових групах.
5. Види бесід після художнього читання.
6. Методика проведення етичних бесід.
7. Методика організації театрально-ігрової та театрально-мовленнєвої діяльності в дошкільному закладі.
8. Види театрів та методика їх використання в різних вікових групах.
9. Драматизація та інсценування за змістом художніх творів.
Основні категорії та поняття
Діяльність (художньо-мовленнєва, літературно-мовленнєва, образотворчо-мовленнєва, музично-мовленнєва, театрально-мовленнєва, театрально-ігрова), заняття з художньої літератури, бесіди після художнього читання, етична бесіда, гра-драматизація, інсценування, театралізована гра.