МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 4.2. Педагогічний менеджмент в організації навчально-мовленнєвої діяльності в дошкільному закладі освітиПитання для обговорення 1. Сутність і завдання педагогічного менеджменту в організації навчально-мовленнєвої діяльності в дошкільному закладі освіти. 2. Роль завідувача і старшого педагога в організації роботи з розвитку мовлення у дошкільному закладі. 3. Форми методичного керівництва роботою з розвитку мовлення в дошкільному закладі. 4. Планування і облік роботи з розвитку мовлення. 5. Робота з розвитку мовлення в управліннях освіти. Основні категорії та поняття Педагогічний менеджмент, управління, керівництво, педагогічний кабінет, контроль, методична допомога, підвищення кваліфікації, педагогічна майстерність, педагогічна рада, методичні об'єднання, інспектор, методист, планування, облік, тематичний щоденник, узагальнення, передовий педагогічний досвід. Вислови про мову, мовлення Провідна роль в організації навчально-виховної роботи 3 рідної мови належить завідуючому як керівнику дошкільної установи. А. Богуш. Вихователі дошкільних закладів покликані розвивати усне мовлення дітей, навчати їх рідної мови, формувати культуру мовленнєвого спілкування. А.Богуш. Лінгводидактичні підходи до створення мовленнєвого середовища зорієнтовані на цінності та інтереси дитини, врахування вікових можливостей, на збереження дитячої субкультури, на збагачення, ампліфікацію дитячого розвитку, взаємозв'язок усіх сторін життя малюка. К.Арутіії. Особлива увага в організації життєдіяльності дитини має приділятися спілкуванню як одному з провідних видів діяльності. І.Луценко. Особливого значення набуває організація мовленнєвого спілкування вихователя з дітьми і його цілеспрямоване керівництво спілкуванням дітей у повсякденному житті та спільній діяльності, організація активної мовленнєвої практики протягом усієї життєдіяльності дитини в дошкільному навчальному закладі. І.Луценко. Ефективність роботи з розвитку мовлення значною мірою залежить від правильності її планування. А.Богуш. Завдання для самостійної роботи
|
||||||||
|