Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 4.2. Педагогічний менеджмент в організації навчально-мовленнєвої діяльності в дошкільному закладі освіти

Питання для обговорення

1. Сутність і завдання педагогічного менеджменту в організації на­вчально-мовленнєвої діяльності в дошкільному закладі освіти.

2. Роль завідувача і старшого педагога в організації роботи з розвит­ку мовлення у дошкільному закладі.

3. Форми методичного керівництва роботою з розвитку мовлення в дошкільному закладі.

4. Планування і облік роботи з розвитку мовлення.

5. Робота з розвитку мовлення в управліннях освіти.

Основні категорії та поняття

Педагогічний менеджмент, управління, керівництво, педагогічний кабінет, контроль, методична допомога, підвищення кваліфікації, пе­дагогічна майстерність, педагогічна рада, методичні об'єднання, ін­спектор, методист, планування, облік, тематичний щоденник, узагаль­нення, передовий педагогічний досвід.

Вислови про мову, мовлення

Провідна роль в організації навчально-виховної роботи 3 рідної мови на­лежить завідуючому як керівнику дошкільної установи.

А. Богуш.

Вихователі дошкільних закладів покликані розвивати усне мовлення ді­тей, навчати їх рідної мови, формувати культуру мовленнєвого спілкування.

А.Богуш.

Лінгводидактичні підходи до створення мовленнєвого середовища зорієн­товані на цінності та інтереси дитини, врахування вікових можливостей, на збереження дитячої субкультури, на збагачення, ампліфікацію дитячого розвитку, взаємозв'язок усіх сторін життя малюка.

К.Арутіії.

Особлива увага в організації життєдіяльності дитини має приділятися спілкуванню як одному з провідних видів діяльності.

І.Луценко.

Особливого значення набуває організація мовленнєвого спілкування вихо­вателя з дітьми і його цілеспрямоване керівництво спілкуванням дітей у по­всякденному житті та спільній діяльності, організація активної мовленнє­вої практики протягом усієї життєдіяльності дитини в дошкільному на­вчальному закладі.

І.Луценко.

Ефективність роботи з розвитку мовлення значною мірою залежить від правильності її планування.

А.Богуш.


Завдання для самостійної роботи




Переглядів: 1049

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота з таблицею | РОБОТА З СХЕМАМИ, ТАБЛИЦЯМИ ТА МОДЕЛЯМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.