2. Методика розвитку діалогічного мовлення — 2 год.
3. Методика навчання розповідання — 2 год.
Теми лабораторних занять
1. Моделювання занять з розвитку зв'язного мовлення, їх аналіз — 2 год.
Завдання для самостійної роботи
• Стосовно пропонованих запитань розробіть (письмово) різні варіанти діалогів з усіма можливими відповідями на кожне запитання за схемою: запитання — відповідь.
— Котра година? Як тебе (Вас) звати? Де ти мешкаєш (живеш)? Як ти вітаєшся вранці (вдень, ввечері)? Як ти прощаєшся? Як можна попросити вибачення? Як можна подякувати? Як можна зробити зауваження? Як можна запросити на гостини? Як можна привітати людину з якоюсь подією? Як можна запросити до гри? -- 2 год.
• Розробіть тематику розмов для дітей молодшої (чи середньої) групи на квартал. Дайте обґрунтування — 1 год.
• Складіть тематику бесід для старшої групи на навчальний рік. Обґрунтуйте свій вибір — 1 год.
• Розробіть тексти мовленнєвих ситуацій та мовних логічних задач для розвитку діалогічного і монологічного мовлення дітей — 4 год.
• Створіть зразки розповідей вихователів для дітей різних вікових груп: описової про іграшку, сюжетної про одну іграшку та за ігровою ситуацією; за опорними словами, з власного досвіду, на тему та за планом, про смішний епізод — 2 год.