Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Теми семінарських та практичних занять

1. Характеристика зв'язного мовлення — 2 год.

2. Методика розвитку діалогічного мовлення — 2 год.

3. Методика навчання розповідання — 2 год.

Теми лабораторних занять

1. Моделювання занять з розвитку зв'язного мовлення, їх аналіз — 2 год.

Завдання для самостійної роботи

• Стосовно пропонованих запитань розробіть (письмово) різні варіанти діалогів з усіма можливими відповідями на кожне запитання за схемою: запитання — відповідь.

— Котра година? Як тебе (Вас) звати? Де ти мешкаєш (живеш)? Як ти вітаєшся вранці (вдень, ввечері)? Як ти прощаєшся? Як можна попро­сити вибачення? Як можна подякувати? Як можна зробити зауважен­ня? Як можна запросити на гостини? Як можна привітати людину з якоюсь подією? Як можна запросити до гри? -- 2 год.

• Розробіть тематику розмов для дітей молодшої (чи середньої) групи на квартал. Дайте обґрунтування — 1 год.

• Складіть тематику бесід для старшої групи на навчальний рік. Обґрунтуйте свій вибір — 1 год.

• Розробіть тексти мовленнєвих ситуацій та мовних логічних задач для розвитку діалогічного і монологічного мовлення дітей — 4 год.

• Створіть зразки розповідей вихователів для дітей різних вікових груп: описової про іграшку, сюжетної про одну іграшку та за ігровою ситуаці­єю; за опорними словами, з власного досвіду, на тему та за планом, про смішний епізод — 2 год.




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5. Методика розвитку зв'язного мовлення у дітей | Тема 6. Методика словникової роботи й ознайомлення з довкіллям

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.