Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Теми семінарських та практичних занять

1. Закономірності засвоєння слова дитиною — 2 год.

2. Форми і методи словникової роботи — 2 год.

3. Ознайомлення дітей з довкіллям — 2 год.

Теми лабораторних занять

1. Спостереження та аналіз занять (комплексних, тематичних) зі словникової роботи, зв'язного мовлення в різних вікових групах. Запис та обговорення їх — 2 год.

Завдання для самостійної роботи

• Доберіть дитячу літературу, вірші, загадки до теми «Правила дорожньо­го руху». Розробіть конспект заняття чи гри на ознайомлення дітей з пра­вилами дорожнього руху — 2 год.

• Складіть план-конспект заняття на тему «Рідний край» (вікова група на вибір) — 2 год.

• Складіть словник-мінімум для однієї з вікових груп на тему: «Матеріа­ли, їх якості і властивості» — 1 год.

• Складіть анотацію на методичний посібник Богуш A.M. «Заняття з розвитку мови в дитячому садку» (К., 1988) — 1 год.

Змістовий модуль III. Формування граматичної, фонетичної, художньо-мовленнєвої компетенції дітей

Тема 7. Методика формування граматичної будови мовлення у дітей

Загальне поняття про граматичну будову мови. Значення засвоєння граматич­ної будови мови для мовленнєвого розвитку дітей та підготовки їх до школи.

Становлення граматичної будови мови у дітей. Пасивне та активне засвоєння граматики (Д.Ф.Ніколенко). О.М.Гвоздев про періоди становлення граматичної бу­дови мови. Особливості засвоєння дітьми речень. Оволодіння флексіями, узгоджен­нями й керуванням (О.М.Гвоздев, М.П.Феофанов, В.Й.Ядешко).

Закономірності засвоєння граматичних значень дітьми дошкільного віку. Ти­пові помилки в мовленні дітей та їх причини. Дослідження формування граматичної правильності мовлення в дітей (Ф.О.Сохін та ін.)

Дитяче словотворення, його характеристика, види, типи, причини цього явища. КнигаК.І.Чуковського «Від 2 до 5». Словесна творчість, її характеристика.

Завдання й зміст формування граматичної правильності мовлення в дітей. Умо­ви, необхідні для засвоєння дітьми норм граматики (А.М.Богуш). Шляхи й методи формування граматичної правильності мовлення. Дидактичні ігри, вправи, мов­леннєві ситуації, казки, їх місце у формуванні граматичної будови мови.

Формування граматичної правильності мовлення у процесі режимних моментів та на заняттях з інших розділів програми.

Теми семінарських та практичних занять

1. Особливості засвоєння граматичної будови мовлення у дошкільному віці — 2год.

2. Шляхи і методи формування граматичної правильності мовлення у дітей — 2 год.




Переглядів: 707

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Методика словникової роботи й ознайомлення з довкіллям | Тема 8. Методика виховання звукової культури мовлення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.