МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Теми семінарських та практичних занять1. Закономірності засвоєння слова дитиною — 2 год. 2. Форми і методи словникової роботи — 2 год. 3. Ознайомлення дітей з довкіллям — 2 год. Теми лабораторних занять 1. Спостереження та аналіз занять (комплексних, тематичних) зі словникової роботи, зв'язного мовлення в різних вікових групах. Запис та обговорення їх — 2 год. Завдання для самостійної роботи • Доберіть дитячу літературу, вірші, загадки до теми «Правила дорожнього руху». Розробіть конспект заняття чи гри на ознайомлення дітей з правилами дорожнього руху — 2 год. • Складіть план-конспект заняття на тему «Рідний край» (вікова група на вибір) — 2 год. • Складіть словник-мінімум для однієї з вікових груп на тему: «Матеріали, їх якості і властивості» — 1 год. • Складіть анотацію на методичний посібник Богуш A.M. «Заняття з розвитку мови в дитячому садку» (К., 1988) — 1 год. Змістовий модуль III. Формування граматичної, фонетичної, художньо-мовленнєвої компетенції дітей Тема 7. Методика формування граматичної будови мовлення у дітей Загальне поняття про граматичну будову мови. Значення засвоєння граматичної будови мови для мовленнєвого розвитку дітей та підготовки їх до школи. Становлення граматичної будови мови у дітей. Пасивне та активне засвоєння граматики (Д.Ф.Ніколенко). О.М.Гвоздев про періоди становлення граматичної будови мови. Особливості засвоєння дітьми речень. Оволодіння флексіями, узгодженнями й керуванням (О.М.Гвоздев, М.П.Феофанов, В.Й.Ядешко). Закономірності засвоєння граматичних значень дітьми дошкільного віку. Типові помилки в мовленні дітей та їх причини. Дослідження формування граматичної правильності мовлення в дітей (Ф.О.Сохін та ін.) Дитяче словотворення, його характеристика, види, типи, причини цього явища. КнигаК.І.Чуковського «Від 2 до 5». Словесна творчість, її характеристика. Завдання й зміст формування граматичної правильності мовлення в дітей. Умови, необхідні для засвоєння дітьми норм граматики (А.М.Богуш). Шляхи й методи формування граматичної правильності мовлення. Дидактичні ігри, вправи, мовленнєві ситуації, казки, їх місце у формуванні граматичної будови мови. Формування граматичної правильності мовлення у процесі режимних моментів та на заняттях з інших розділів програми. Теми семінарських та практичних занять 1. Особливості засвоєння граматичної будови мовлення у дошкільному віці — 2год. 2. Шляхи і методи формування граматичної правильності мовлення у дітей — 2 год.
|
||||||||
|