Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відповіді до таблиці

В.В. Гербова умовно поділяє усі слова, які засвоює трирічна дитина, на чотири групи. Доповніть характеристику кожної із групи слів у таблиці.

1. Слова, що означають назви предметів, дій з ними, властивості, відносини у най­ближчому оточенні.

2. Слова, що означають назви збірних іменників.

3. Слова, що означають назви предметів, дій, властивостей далекого оточення, але зрозумілого дітям.

4. Слова різних частин мови (займенники, прислівники, частки тощо).

Змістовий модуль II. Формування діамонологічної та лексичної компетенції дітей

Тема 2.2. Методика розвитку зв'язного мовлення у дітей

Ключове слово: текст

Т Е К С Т

10 1 6 5 12

Змістовий модуль II. Формування діамонологічної та лексичної компетенції дітей




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль І. Теоретико-методологічні засади теорії та методики розвитку мови | Тема 2.3. Методика словникової роботи в дошкільному навчальному закладі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.