Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬСТУДЕНТІВ

 

 

 

 

Рівні навчальних досягнень Бали Критерії оцінювання навчальних досягнень
Початковий Відповідь студента при відтворенні на­вчального матеріалу елементарна, фраг­ментарна, обумов­люється початковим уявленням про пре­дмет вивчення. Студент володіє навчальним матеріалом на рівні діз­навання і відтворення окремих фактів, елементів, об'єктів предмету.
Студент володіє матеріалом на елементарному рівні засвоєння, має нечіткі уявлення про лінгвістичні процеси, виявляє здатність елементарно викласти ду­мку.
Студент володіє матеріалом на рівні окремих фрагме­нтів; з допомогою викладача виконує елементарні за­вдання; контролює свою відповідь з декількох прос­тих речень; здатний усно відтворити окремі частини теми; має фрагментарні уявлення про роботу з науко­во-методичним джерелом, відсутні сформовані уміння та навички.
Середній Знання неповні, поверхневі. Студент відновлює основний навчальний мате­ріал, але Студент володіє матеріалом на початковому рівні (значну частину матеріалу засвоює на репродуктив­ному рівні). 3 допомогою викладача здатен відтворю­вати логіку наукових положень; має фрагментарні на­вички в роботі з підручником, науковими джерелами; самостійне опрацювання запропонованих джерел ви­кликає
недостатньо осмислено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки. Здатний вирішувати завдання за зразком. Володіє елементар­ними вміннями на­вчальної діяльності.   великі труднощі; здатен давати відповіді на прості, елементарні питання з методики.
Студент володіє матеріалом на рівні початкового, ви­являється здатним за допомогою викладача логічно відтворити значну частину матеріалу; має стійкі нави­чки роботи з конспектом, може самостійно оволодіти більшою частиною навчального матеріалу.
Студент може відтворити значну частину теоретично­го матеріалу, розуміє основні положення методики, може аналізувати навчальний матеріал, порівнювати і робити висновки; відповідь його правильна, але не­достатньо осмислена.
Достатній Характеризується знаннями суттєвих ознак, понять, явищ, закономірностей, зв'язків між ними. Студент самостійно засвоює знання у стандартних ситуаці­ях, володіє розумо­вими операціями (аналізом, синтезом, узагальненням, порі­внянням, абстрагу­ванням), уміє роби­ти висновки, випра­вляти допущені по­милки. Відповідь правильна, логічна, обґрунтована, але без елементів влас­них суджень. Здат­ний самостійно здій­снювати визначені види навчальної дія­льності. Студент здатний застосувати вивчений матеріал на рівні стандартних ситуацій, чітко контролювати свої навчальні дії, здатен за допомогою викладача склас­ти план реферату, виконати його та правильно офо­рмити; самостійно користується працями класиків педагогіки, психології, фахових методик та сучасних науковців, фаховими журналами, наводить власні приклади у підтвердження своїм судженням.
Студент може зіставити, узагальнити, систематизу­вати інформацію під керівництвом викладача; знан­ня є достатньо повними; вільно застосовує вивче­ний матеріал у стандартних практичних ситуаціях. Відповідь його повна, логічна, обґрунтована, але з деякими неточностями. Здатен на реакцію відповіді іншого студента, опрацювати матеріал самостійно, вміє підготувати реферат і захистити його найваж­ливіші положення.
Студент вільно володіє вивченим матеріалом, зок­рема, застосовує його на практиці; вміє аналізувати і систематизувати наукову психолого-педагогічну та методичну інформацію. Використовує загальновідо­мі доводи у власній аргументації, здатен до самос­тійного опрацювання навчального матеріалу; вико­нує прості творчі завдання, але потребує консульта­ції викладача. Самостійно виконує 90% від загальної кількості тестів.
Високий Характеризується глибокими, міцни­ми, узагальненими, системними знан­нями — з предмета, уміннями застосува­ти знання, творча, навчальна діяльність має дослідницький характер, позначена уміннями самостій­но оцінювати різно­манітні життєві си­туації, явища, фак­ти, виявляти і відс­тоювати особистісну позицію. Студент виявляє початкові творчі здібності, самос­тійно визначає цілі власної навчальної діяльності, може визначити основні тенденції і протиріччя на­вчально-виховного процесу; робить аргументовані висновки, критично оцінює окремі нові психолого-педагогічні теорії, концепції, ідеї; використовує до­даткові наукові джерела та матеріал. Учасник І етапу олімпіади з методики.
Студент володіє узагальненими знаннями з предме­та, аргументовано використовує їх у нестандартних ситуаціях; уміє самостійно знаходити джерело інфо­рмації та аналізувати її, ставити і розв'язувати про­блеми; вміє застосовувати вивчений матеріал для внесення власних аргументованих суджень у прак­тичній діяльності; спроможний підготувати за підт­римки викладача виступ на студентську науково-практичну конференцію. Визначає програму особи­стої пізнавальної діяльності: самостійно знаходить інформацію (наукова література, праці класиків пе­дагогіки,психології та методики, фахові журнали. Інтернет, мультимедійні програми тощо), самостійно оцінює педагогічні ситуації і явища, практичну діяльність вихователів у процесі мовленнєвої дія­льності дітей; виявляє особисту позицію. Самос­тійно виконує 95% від загальної кількості тестів. Студент має системні, дієві здібності у навчаль­ній діяльності, користується широким арсеналом засобів доказу своєї думки, вирішує складні про­блемні завдання; схильний до системно-науково­го аналізу та прогнозування явищ; вміє ставити та розв'язувати проблеми, самостійно здобувати і ви­користовувати науково-методичну інформацію, виявляє власне ставлення до неї.
Студент творчо використовує теоретичні знання під час виконання практичних завдань методики, проявляє креативні здібності лід час організації та проведення, аналізу навчально-мовленнєвої діяльності дітей. Самостійно виконує 100% від загальної кількості тестів. Учасник II етапу Всеукраїнської студент­ської олімпіади з напряму підготовки. Самостійно виконує науково-дослідницьку робо­ту з питань мовленнєвого розвитку дітей дошкі­льного віку; логічно та творчо викладає матеріал в усній та письмовій формі, виступає з науковими повідомленнями під час науково-методичних семінарів кафедри, публікує статті з даної про­блематики, бере участь у студентських наукових конференціях, симпозіумах тощо. Розвиває свої обдарування та нахили в самостійній науково-дослідницькій діяльності.

 




Переглядів: 329

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2.3. Методика словникової роботи в дошкільному навчальному закладі | Основні положення, що складають зміст теми № 8

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.