Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Структурно-опорна схема

«Лінгводидактичні погляди Софії Федорівни Русової»

Провідні концептуальні принципи побудови українського національного закладу · Науковість · Виховання і навчання на науковому ґрунті · Природовідповідність · Естетично-емоційна та духовно-релігійна спрямованість виховання · Принцип краєзнавства та регіональності · Максимально активна діяльність дітей · Органічне поєднання народної педагогіки із сучасними дослідженнями родинного та суспільного виховання · Виховання та навчання дітей рідною мовою
С.Ф.Русова (1856-1940) Фундатор концепції національного українського дошкільного закладу. Стрижнем авторської концепції є дитина як «найдорожчий скарб у кожного народу». Вимога щодо навчання дітей рідною мовою, материнською мовою як «найдоцільніше і законне знаряддя початкового навчання». Рідна мова є центральною ознакою українського націо­нального дошкільного закладу.  
Основні положення лінгводидактичної спадщини • Розробила теоретичні й методичні засади на­ціональної лінгводидактики. • Започаткувала методичну платформу розвитку мовлення дітей дошкільного віку. • Центром усіх методичних систем є дитина з усіма її вродженими і набутими нахилами та здібностями. • Дошкільний вік є фундаментальним, сенситив­ним в інтелектуальному та мовному розвитку дітей. • Провідним засобом мовленнєвого розвитку й навчання мови є кращі зразки українського фольклору, мистецтва, художні твори, використання історико-культурної спадщини рідного народу, адаптація її до розуміння дітей.
Праці: «Дошкільне виховання» «Теорія і практика дошкільного виховання» «Нові методи дошкільного виховання» «Нова школа» «Український буквар» «У дитячому садку» «Шевченко і малі діти» «Про колективне та групове читання» і «Українські дитячі книжки» «Серед рідної природи»
Фактори розвитку мовлення Біологічні фактори · Інстинкти · Приймання · Переймання · Знання (цікавості) · гри · виразу (творчий) · мови · товариський (соціальний)
Вроджене Природні індивідуальні риси Спадкове (расове, родинне)
Рідна мова
Дитина біосоціальна істота

 



Структурно-опорна таблиця

«Концепція розвитку мовлення дітей Софії Федорівни Русової»

 

 

 

 

Засоби розвитку рідного мовлення
Довкілля Національні свята і обряди Мистецтво Національні традиції і культура українського народу
 
Усна народна творчість Художня література Драматизація Грамота
Форми навчання рідної мови
Предметові лекції Річові лекції Оповідальні години
Заняття
Методи навчання рідної мови
Екскурсії Спостереження Досліди Бесіди
Читання і розпові­дання Переказ художніх творів Розповіді Розповідання за картиною
Заучування віршів Ігри-драматизації
Прийоми навчання рідної мови
Переймання (наслідування) Запитання Зразок Розмови
         

• Зверніться до лінгводидактичної спадщини фундатора національного дошкільного закладу в Україні С.Русової та охарактеризуйте шляхи її ви­користання в сучасному українському національному дошкільному закла­ді.

 




Переглядів: 818

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвитку рідної мови дітей | Структурно-опорна схема

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.