Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичний вимір на педагогічну практику

1. Здійсніть аналіз дидактичного й наочного матеріалу з розвитку мовлення й на­вчання рідної мови в дошкільному навчальному закладі.

2. Проведіть спостереження та здійсніть аналіз мовленнєвого заняття (на вибір) у молодшій групі дошкільного навчального закладу.

3. Запишіть мовлення дітей п'ятого року життя та здійсніть письмовий аналіз йо­го відповідності базисній характеристиці мовленнєвого розвитку.

4. Проаналізуйте наявні методичні посібники для занять з розвитку мовлення ді­тей середньої групи.

5. Підберіть із фахових журналів конспекти занять з розвитку мовлення дітей для різновікових і цілодобових груп дошкільного навчального закладу.

6. Підготуйте інформаційно-ілюстративний матеріал для роботи з рідної мови з дітьми старшого дошкільного віку у вільний від занять час.

7. Проведіть анкетування (тестування) учасників навчально-виховного процесу щодо навичок мовленнєвого спілкування дітей з однолітками та дорослими.

8. Запропонуйте у батьківський куточок однієї із вікових груп дошкільного навчаль­ного закладу тематику розмов з дітьми «Посідаємо рядком — поговоримо ладком».

9. Презентуйте підготовлену бібліотечку дитячої літератури для дітей раннього віку.

10. Проведіть мікродослідження на запропоновану тему у базовому дошкільному навчальному закладі.

11. Здійсніть аналіз наочних посібників для розвитку мовлення старших дошкіль­ників у кабінеті методиста дошкільного навчального закладу.

12. Проведіть узагальнення результатів анкетування (тестування) учасників навчаль­но-виховного процесу щодо навичок мовленнєвого спілкування дітей з однолітками та дорослими.

13. Проведіть спостереження за мовленням вихователя (за мовленням дітей).

14. Ознайомтеся у методичному кабінеті дошкільної установи з педагогічним дос­відом роботи вихователя певної вікової групи щодо використання нетрадиційних форм роботи з навчання дітей рідної мови.

15. Здійсніть запис та проаналізуйте відповідність вимогам мовлення вихователя під час проведення одного із режимних процесів у дошкільному навчальному закладі.

16. Зробіть запис та аналіз культури мовлення одногрупника.

17. Підберіть у папку-скарбничку зразки усної народної творчості (загадки, прис­лів'я, приказки, скоромовки, чистомовки) для збагачення власного мовлення.

18. Здійсніть презентацію самостійно виготовленого навчально-методичного посіб­ника для однієї із вікових груп базового освітнього закладу.


 

Запитання для самоконтролю

1. Які завдання щодо розвитку мовлення дітей визначає Базовий компонент до­шкільної освіти в Україні?

2. Дайте порівняльну характеристику мовної та мовленнєвої компетенції дошкіль­ника.

3. Які завдання з навчання дітей рідної мови визначені перед дошкільними на­вчальними закладами згідно вимог сьогодення?

4. У чому полягає своєрідність Базової програми та варіативних програм розвитку мовлення дітей?

5. Дайте характеристику наукових засад і структури Базової програми розвитку мовлення дітей.

6. Які нормативні документи регламентують зміст роботи з розвитку мовлення й ознайомлення з довкіллям у дошкільному навчальному закладі?

7. Назвіть основні засоби реалізації програми з розвитку мовлення дітей дошкіль­ного віку.

8. Яке значення мовлення вихователя як засобу розвитку мовлення дітей?

9. Які вимоги ставляться до мовлення дітей шостого року життя відповідно базис­ної характеристики мовленнєвого розвитку та спілкування дітей?

10. Назвіть форми роботи з розвитку мовлення в дошкільному навчальному закладі.

11. У чому полягає своєрідність форм роботи з ознайомлення з довкіллям у дошкіль­ному навчальному закладі?

12. Наведіть аргументи та прокоментуйте положення про те, що заняття — основ­на форма навчання дітей рідної мови.

13. Назвіть види занять з навчання рідної мови в залежності від дидактичної мети, структури та участі дітей.

14. Наведіть приклади форм роботи з розвитку мовлення дітей у вільний від занять час для однієї з вікових груп ДНЗ.

15. Назвіть критерії вивчення мовленнєвого розвитку дітей.

16. Дайте характеристику методів розвитку та навчання рідної мови в дошкільному навчальному закладі.

17. Проаналізуйте прийоми навчання дітей рідної мови.

18. У чому полягає взаємозв'язок і взаємозалежність методів навчання рідної мови?

19. У чому полягає специфіка занять з розвитку мовлення у різновікових групах?

20. Назвіть та проаналізуйте умови успішного виконання програми з розвитку мов­лення дітей дошкільного віку.

21. Визначте види дидактичного та наочного матеріалу з розвитку мовлення дітей та проаналізуйте його згідно вимог сьогодення.


Завдання для самоперевірки




Переглядів: 422

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота над термінами та поняттями | Розв'яжіть кросворд

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.