Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вислови про мову, мовлення

Дитина засвоює «легко і швидко у два—три роки стільки, що і половини не зможе засвоїти у 20 років старанного методичного навчання.

К. Ушинський.

Другий рік життя є періодом бурхливого розвитку мови дитини, Ш слов­ника. Тому дуже важливо створити для дітей цього віку високий розвиваль-ний потенціал мовного середовища.

М.Красногорський.

Мовленнєві процеси, які формуються стихійно, уповільнені і не є резуль­тативними...

Е.Короткова.

...У дворічних та трирічних дітей таке сильне чуття мови, що слова, які вони створюють, зовсім не видаються каліками чи потворами мовлення, а, навпаки, досить влучні, витончені, природні...

К. Чуковський.

Дошкільний вік у житті кожної людини — період бурхливого розвитку її мовлення.

Л.Калмикова.

Мовленнєвий розвиток дитини один з основних чинників становлення особистості у дошкільному дитинстві.

Т.Піроженко.

П'ятий рік життя дитини важливий етап удосконалення її вислов­лювань і лінгвістичного розвитку.

Л.Калмикова.

Змістовий бік мовлення розвивається від цілого до частини, від речення до слова, а зовнішній бік мовлення йде від частини до цілого, від слова до речення.

Л.Виготський.

Дитина, сама Ш знаючи про це, водночас спрямовує свої зусилля на те, щоб шляхом аналогій засвоїти створене багатьма поколіннями дорослих мов­не багатство.

К. Чуковський.

Дошкільний вік — найважливіший період інтелектуально-мовленнєвого розвитку особистості.

Е.Короткова.


Завдання для самостійної роботи

РОБОТА З СХЕМАМИ, ТАБЛИЦЯМИ ТА МОДЕЛЯМИ




Переглядів: 3260

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль IІ. Формування діамонологічної та лексичної компетенції дітей | Структурно-логічна схема теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.