Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Нетрадиційні уроки ІМ.

1. Уроки-подорожі  
2. Ділова гра  
3. Урок-діалог  
4. Урок-пресконференція  
5. Уроки-ігри “Поле чудес”  
6. Уроки-конкурси  
 
       

Важливою умовою ефективності проведення нестандартних уроків з англійської мови є наявність позитивних емоцій. На цих уроках, як правило, незадовільні оцінки не ставлять і не принижують гідність учня. Вільна участь дітей пов’язана з пріоритетністю знання і з загальною думкою, яка складається на основі самовираження.

У ході експерименту вивчався досвід роботи вчителів школи, а також проводилось опитування вчителів, які саме нестандартні уроки англійської мови вони проводять. Як видно з таблиці, вчителі частіше використовують традиційні уроки, а нестандартні форми навчання застосовують в недостатній кількості. Мало приділяється уваги урокам-конкурсам, іграм на заняттях з іноземної мови.

Учителям більше уваги треба приділяти роботі з розвитку пізнавальних інтересів учнів. Цьому сприяють проблемний виклад знань, виконання учнями самостійних завдань, використання дидактичних, ділових, рольових ігор.

Аналіз спостережень показав, що вчителі іноземної мови мало та не завжди вчасно використовують нестандартні уроки. Через те в учнів виявлено низький та середній рівень інтересу до англійської мови; низький рівень пізнавального інтересу до предмета; переважають задовільні і незадовільні оцінки. На основі вивченого передового досвіду, аналізу наукової, методичної літератури нами складена й апробована програма, зміст якої вміщує тематику уроків за навчальним планом. Уроки були розроблені так, щоб кожному учневі завдання були доступними. Ми намагалися зробити уроки цікавими й актуальними для школярів. Це сприяло б підвищенню їх пізнавального інтересу.

 

Фрагмент уроку (різні етапи навчання) з використанням вправ, видів діяльності, прийомів та засобів навчання з огляду на необхідність врахування вікових особливостей та інтересів учнів.

Етапи Час/хв. Мовлення вчителя Мовлення учнів
I. Початок уроку
Оргмомент Привітання. - Good morning, children! Glad to see you!   - How else can we greet each other in English? Let’s sing a song!   - Please say how are you using the pictures - Good morning!   -We are glad to see you too!     - I am fine! - I am OK. - I am sad.
  - OK. Who is on duty today? - What date is it today? - Who is absent today? - Thank you! - Sit down, please!     - I am on duty today!   - Today is…   - … are absent.   - Thank you!
Повідомлення теми та мети уроку - The topic of our lesson today is My Day. By the end of this lesson you should be able to use the topical words and to describe your day and the day of your friend. And also you are going to pass a computer test and too learn a new song.  
Введення в іншомовну атмосферу: Мовленнєва зарядка Фронтальна робота в режимі: «учитель-клас». - Lets remember and practice pronunciation of familiar words: Are you sure you know all words?     - Ok. Now please have a look at these pictures of a boy Boris and say what does he do during a day.     - Boris gets up at 7 o’clock every morning…
Контроль домашнього завдання Режим: «учитель-клас», «Учень-Учень» Робота в парах     - First of all, let’s check your home work. Are you all ready with it?   - Very good! So, please, read and translate the sentences of Ex.6 p 124 naming the main verbs in each sentence. One by one, please!   - Thank you! Well done! Now please work in pairs and make dialogues according to the task of the exercise.     - Yes, we are!  
Психологічна розрядка - Now we can afford something interesting to do. Let’s have a bit fun now. Sing a song “Clap your hands!”  
Робота в групах - Very good! Now work in groups! Each group receives its task and afterwards the leader of the group defends the project.   Group 1 – MORNING Group 2 – AFTERNOON Group 3 – EVENING   - Thank you! Well done!  
Фізкульт-хвилинка     - Please, go to the blackboard everyone, stand in line. Pupil 1 will make commands.     - Ok! If you do morning exercises everyday you’ll be strong and healthy! -Hand up! Hands down! Hands on hips! Sit down! Stand up! Hands to the sides! Bend to the left! Bend to the right! Hands on hips! One – Two – Three - Hop! One – Two – Three - Stop! Stand still!
Listening Постановка завдання, виклик потреби та інтересу до нього. Pre-listening activity Режим: «Учитель-Клас» While-listening activity Post-listening activity   - Now let us learn a new song which is very popular among the British children. It is called “This is the way”.   - Look at the black-board and read the words and phrases after me and I will give you the translation of the unknown words. - Now listen to the song attentively and be ready to say what the children do in the song. - Are you ready to say what the children do?   - Excellent! Please be ready to write down the text of the song. But not all of you. Who is ready to pass the test today? Please come to the computer and get tested. And all the rest please put down the song.   - Good! I see that you have a good understanding of the material.     They wash hands. Clean teeth. Brush hair. Go to school.
«Сканворд» - Look at this scan word and try to guess all the words. Who is ready? Please put down the first word on the blackboard. One by one please!   - Very good! Yes really – these are all the days of the week! Now here is an unfinished portrait of our good acquaintance – Mr. Grundy from England! Please draw what I command! Do as I say!   - Draw his eyes (hair, lips, ears etc.).   - What a handsome man is Mr. Grundy! Now practice the vocabulary and say what he does during the week. Do you remember what is the ending for HE, SHE, IT in Present Simple?   - That is right! Please do the task one by one!     - Very good, thank you!     - Sunday - Monday - Tuesday - Wednesday - Thursday - Friday - Saturday   -S or –Es   - Mr. Grundy walks in the park on Sunday…
III. Заключна частина уроку Оцінка діяльності учнів Домашнє завдання 1-2 - I liked greatly the way you worked today! - You get only good and excellent marks for the work! Open your day-books and I shall dictate your marks to you. - Put down your home assignment. Draw a colorful portrait of Mrs. Grundy and write a composition about her week. Prepare for the test. Learn the new song.  
Підведення підсумків уроку - Summarizing - Well, boys and girls! Thank you very much for your work! Did you like the way we worked today? Did you like the way we exercised? What did you like best of today’s lesson?  
Saying goodbye - Thank you for the lesson today! - My pleasure! -Good bye! See you on Friday! - The same to you! - Thank you for the English lesson! - Good-bye!





Переглядів: 368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Різні типи уроків ІМ. | Лекция 9.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.