Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 2. Друкована реклама

Загальні рекомендації щодо створення друкованої реклами.

Визначення понять “оригінал-макет”, “композиція”. Функції, які виконує композиція. Елементи композиції друкованої реклами. Взаємозв'язок та взаємодія словесних та безсловесних елементів в рекламі. Етапи розробки композиції. Вимоги, яким повинна відповідати ефективна композиція. Основні .принципи композиції: рівновага (баланс), єдність, послідовність, контраст, чіткість та простота, виділення пробілами, пропорційність та послідовність погляду людини (переміщення погляду). Збалансованість елементів друкованої реклами. Формальний та неформальний баланс. Діагональ Гутенберга. Вільний простір як візуальний елемент реклами. Особливості створення оригінал- макету невеликого рекламного звернення

Підготовка фотографій для друкованої реклами. Переваги та недоліки використання фотографій. Малюнки в рекламі. Типи малюнків в залежності від техніки. Їх недоліки та переваги.

Використання друкованого шрифта як цільного графічного елементу дизайну реклами. Класи, групи та сімейства шрифтів. Фактори, які визначають вибір шрифта для друкування рекламного тексту. Психологічне сприйняття шрифтів.

Значення кольорів в психологічному сприйнятті друкованої реклами. Кольорові асоціації і контрасти в рекламі. Три принципи поєднання кольорів: ритм, .баланс і пропорція. Гармонія кольорів. Чотири колористичні схеми: монохроматична, контрастна, аналогічна і поліхромна або багатокольорова. Вплив різного типу освітлення на психологічне сприйняття кольорів.

Поняття фірмового стилю і основні задачі, що вирішуються за його допомогою. Переваги, що одержує власник фірмового стилю. Основні елементи фірмового стилю: товарний знак, логотип, фірмовий блок, фірмовий девіз (слоган), фірмовий колір, інші фірмові константи. Основні носії елементів фірмового стилю. Товарний знак: розуміння, типи, основні вимоги до нього, основні етапи реєстрації. Невізуальні, засоби, які використовуються в друкованій рекламі: ароматизовані смужки, смужки зі зразками косметичних та інших товарів, музичні пристрої та ін. Нововведення в друкованій рекламі: нестандартні форми та формати, голографічні та тривимірні зображення та ін.




Переглядів: 1356

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1. СУТНІСТЬ РЕКЛАМИ. РОЗВИТОК РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. | Тема 3. СТВОРЕННЯ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ РЕКЛАМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.