Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зорова гімнастика.

 

Уявіть квадрат, проведіть очима в напрямках:

- вгору-вниз;

- зі сторони в сторону;

- по діагоналі зліва направо , справа наліво;

- обведи очима всі сторони квадрата.

- заплющ і розплющ очі.

- Добре.

 

ІІІ Підсумки уроку

1. Усі перешкоди подолано. Залишилося підняти вітрила і – вперед до нашого острова, до прислівникової землі! Та вітрила потрібно підготувати для подорожі.

Отож ми пишемо «вітрильний диктант».

Він не простий! Він підступний! Тому дозволяється взаємопідтримка. На початку уроку я роздала вам «вітрила», от на них ми напишемо вітрильний диктант.

- Для чого кораблю вітрила?

- ……………………………………………

- Від вашої уважності залежить швидкість нашого корабля. Пам’ятайте від кожного з вас! Отже девіз дружби : Один за всіх - …

 

 

Словниковий диктант

Порізно, хтозна-куди, по-козацькому, мало-помалу,холодно по-осінньому, по різному думати, бозна-де, віч-на-віч, любо-дорого, тільки-но, колись, абияк. Перевірка з коментуванням

 

АБО:

 

Вч: Перевірка диктанту – «Ланцюжком».

 

На місці кожної помилки зробіть дірку ручкою.

Після закінчення перевірки прошу учнів:

 

- Підніміть свої вітрила. Ви зрозуміли – з дірявими вітрилами далеко і швидко не попливеш.

Якщо дірок мало – молодці.

Висновок:

-…………….

-…………….

 

 

2. От ми на острові. Щоб не загубитися і не розгубити здобуті знання ми складемо кату острова «Правопис складних прислівників»( виготовлення опорної схеми) ДОДАТОК 5.

 

(Якщо немає часу, то роздаю дітям підготовлену опорну схему).

 

ІІІ. Підсумок уроку.

- чому ви навчилися на уроці?

- Де ви будете застосовувати здобуті знання?

- Чи допомагатимете один одному в житті?

 

ІУ. Д.З. Вивчити пр. на с. 213, 222, опрацювати опорну схему.

Скласти словниковий диктант з вивченої теми.

Скласти міні-твір з власного спостереження погоди, використати якомога більше прислівників.




Переглядів: 638

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІІ група: Впр 411 | Философия: личностное измерение

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.