Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зорова гімнастика.

 

Уявіть квадрат, проведіть очима в напрямках:

- вгору-вниз;

- зі сторони в сторону;

- по діагоналі зліва направо , справа наліво;

- обведи очима всі сторони квадрата.

- заплющ і розплющ очі.

- Добре.

 

ІІІ Підсумки уроку

1. Усі перешкоди подолано. Залишилося підняти вітрила і – вперед до нашого острова, до прислівникової землі! Та вітрила потрібно підготувати для подорожі.

Отож ми пишемо «вітрильний диктант».

Він не простий! Він підступний! Тому дозволяється взаємопідтримка. На початку уроку я роздала вам «вітрила», от на них ми напишемо вітрильний диктант.

- Для чого кораблю вітрила?

- ……………………………………………

- Від вашої уважності залежить швидкість нашого корабля. Пам’ятайте від кожного з вас! Отже девіз дружби : Один за всіх - …

 

 

Словниковий диктант

Порізно, хтозна-куди, по-козацькому, мало-помалу,холодно по-осінньому, по різному думати, бозна-де, віч-на-віч, любо-дорого, тільки-но, колись, абияк. Перевірка з коментуванням

 

АБО:

 

Вч: Перевірка диктанту – «Ланцюжком».

 

На місці кожної помилки зробіть дірку ручкою.

Після закінчення перевірки прошу учнів:

 

- Підніміть свої вітрила. Ви зрозуміли – з дірявими вітрилами далеко і швидко не попливеш.

Якщо дірок мало – молодці.

Висновок:

-…………….

-…………….

 

 

2. От ми на острові. Щоб не загубитися і не розгубити здобуті знання ми складемо кату острова «Правопис складних прислівників»( виготовлення опорної схеми) ДОДАТОК 5.

 

(Якщо немає часу, то роздаю дітям підготовлену опорну схему).

 

ІІІ. Підсумок уроку.

- чому ви навчилися на уроці?

- Де ви будете застосовувати здобуті знання?

- Чи допомагатимете один одному в житті?

 

ІУ. Д.З. Вивчити пр. на с. 213, 222, опрацювати опорну схему.

Скласти словниковий диктант з вивченої теми.

Скласти міні-твір з власного спостереження погоди, використати якомога більше прислівників.




Переглядів: 693

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІІ група: Впр 411 | Философия: личностное измерение

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.