МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Зорова гімнастика.
Уявіть квадрат, проведіть очима в напрямках: - вгору-вниз; - зі сторони в сторону; - по діагоналі зліва направо , справа наліво; - обведи очима всі сторони квадрата. - заплющ і розплющ очі. - Добре.
ІІІ Підсумки уроку 1. Усі перешкоди подолано. Залишилося підняти вітрила і – вперед до нашого острова, до прислівникової землі! Та вітрила потрібно підготувати для подорожі. Отож ми пишемо «вітрильний диктант». Він не простий! Він підступний! Тому дозволяється взаємопідтримка. На початку уроку я роздала вам «вітрила», от на них ми напишемо вітрильний диктант. - Для чого кораблю вітрила? - …………………………………………… - Від вашої уважності залежить швидкість нашого корабля. Пам’ятайте від кожного з вас! Отже девіз дружби : Один за всіх - …
Словниковий диктант Порізно, хтозна-куди, по-козацькому, мало-помалу,холодно по-осінньому, по різному думати, бозна-де, віч-на-віч, любо-дорого, тільки-но, колись, абияк. Перевірка з коментуванням
АБО:
Вч: Перевірка диктанту – «Ланцюжком».
На місці кожної помилки зробіть дірку ручкою. Після закінчення перевірки прошу учнів:
- Підніміть свої вітрила. Ви зрозуміли – з дірявими вітрилами далеко і швидко не попливеш. Якщо дірок мало – молодці. Висновок: -……………. -…………….
2. От ми на острові. Щоб не загубитися і не розгубити здобуті знання ми складемо кату острова «Правопис складних прислівників»( виготовлення опорної схеми) ДОДАТОК 5.
(Якщо немає часу, то роздаю дітям підготовлену опорну схему).
ІІІ. Підсумок уроку. - чому ви навчилися на уроці? - Де ви будете застосовувати здобуті знання? - Чи допомагатимете один одному в житті?
ІУ. Д.З. Вивчити пр. на с. 213, 222, опрацювати опорну схему. Скласти словниковий диктант з вивченої теми. Скласти міні-твір з власного спостереження погоди, використати якомога більше прислівників.
|
||||||||
|