![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок виконання роботи.
1. Вивчивши попередньо теоретичне обґрунтування принципів горіння електричної дуги й конструкцію лабораторної установки, зібрати схему (рис.1.210) і підключити до неї осцилограф. Дуговий проміжок установити максимальним. Рис. 1.210. Схема дослідження електричної дуги: 1 - зварювальний трансформатор; 2 - регулювальний реостат; 3 - трансформатор струму (IН = 200 А); 4 - пристрій з регульованим дуговим проміжком.
2. Після перевірки схеми викладач подає напругу на схему і запалює дугу, змінюючи дуговий проміжок. 3. Перемалювати на кальку осцилограми струму і напруги дугового проміжку, попередньо записавши покази вольтметра V2 і амперметра А. 4. Записати показання приладів, змінюючи дуговий проміжок від мінімального (загоряння дуги) до максимального (гасіння дуги). Описати характер змінювання процесу горіння дуги, відображеного осцилографом.
Питання для самоконтролю 1. Причини виникнення клектричної дуги (електричного розряду). 2. Назвіть форми вимкнення електричного ланцюга. При яких умовах виникає та чи інша форма? 3. На які складові поділяється напруга дуги? 4. Які умови стійкого горіння дуги? 5. Охарактеризуйте фізичні процеси, що протікають в діелектрику під час горіння в ньому електричної дуги. 6. Назвіть умову гасіння дуги постійного струму. Перелічіть методи її досягнення. 7. Охарактеризуйте процеси, що виникають при згасінні дуги (відновлюванна напруга) 8. В чому особливості горіння і гасіння дуги змінного струму. 9. Процеси, що здійснюються при проходженні струму електричної дуги через «0». 10. Яку умову повинен забезпечити вимикач для успішного вимкнення ланцюга? 11. Перелічіть і охарактеризуйте способи гасіння дуги в вимикачах. Яким чином в кожному з них досягається умова гасіння дуги? 12. Чим відрізняються поняття напруга дуги і напруга дугового проміжку? 13. Як на процес гасіння дуги впливає струм в дузі? 14. Як на процес гасіння дуги впливає напруга мережі? 15. Як на процес гасіння дуги впливає cosφ? 16. Як впливає опір 2 (рис. 1.21) на процесс горіння і гасіння дуги подовженгням?
|
||||||||
|