![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок виконання роботи1. Ознайомитися з конструкціями досліджуваних апаратів до 1000 В звернувши увагу на відмінності в конструктивному виконанні окремих апаратів. 2. Скласти звіт, у якому привести ескізи і схеми досліджуваних апаратів (за вказівкою керівника).
Питання для самоконтролю 1. На які дві групи поділяють апарати напругою до 1000 В? 2. Які функції виконують апарати розподілу електричної енергії? 3. Перелічіть на які групи можна розподілити апарати розподілу енергії. 4. Призначення неавтоматичних вимикачів. 5. Охарактеризуйте процес гасіння дуги в неавтоматичних вимикачах. 6. Призначення запобіжників. 7. Що таке захисна характеристика запобіжника? 8. За рахунок чого можна зменшити час спрацювання запобіжника? 9. Про що свідчать значення номінального струму і граничного струму вимкнення запобіжника? 10. Чи виникають перенапруги при спрацюванні запобіжників? Як з цим борються? 11. Призначення автоматичних вимикачів. 12. Як Ви розумієте струмообмежуючу дію автоматичних вимикачів? 13. Як Ви розумієте селективність автоматичних вимикачів? 14. Скільки пар контактів мають автоматичні вимикачі? 15. Поясніть призначення і принцип дії елктродинамічних компенсаторів. 16. Поясніть призначення мемханізму вільного розчіплювання. 17. Призначення і принцип дії максимального розчеплювача електромагнітного типу, біметалічного розчеплювача і електромагнітного розчеплювача миттєвої дії. Наведіть захисну характеристику автоматичного вимикача. 18. Механізм гасіння дуги в автоматичних вимикачах. 19. Призначення і принцип дії АГП. 20. Призначення і принцип дії контактора. 21. Призначення і принцип дії магнітного пускача (порівняйте з контактором).
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 3 Масляні вимикачі
|
||||||||
|