№
з/п
| Тема
| Кількість годин
|
| Дослідження процесу перетравлення поживних речовин (білків, вуглеводів, ліпідів) у травному тракті.
|
|
| Дослідження функціональної ролі водорозчинних (коферментних) та жиророзчинних вітамінів у метаболізмі та реалізації клітинних функцій
|
|
| Дослідження кислотно-основного стану крові та дихальної функції еритроцитів. Патологічні форми гемоглобінів
|
|
| Дослідження білків плазми крові: білки гострої фази запалення, власні та індикаторні ферменти. Дослідження небілкових азотовмісних і безазотистих компонентів крові.
|
|
| Дослідження згортальної, антизгортальної та фібринолітичної систем крові. Дослідження біохімічних закономірностей реалізації імунних процесів. Імунодефіцитні стани.
|
|
| Дослідження обміну кінцевих продуктів катаболізму гему. Патобіохімія жовтяниць.
|
|
| Дослідження процесів біотрансформації ксенобіотиків та ендогенних токсинів. Мікросомальне окиснення, цитохром Р-450.
|
|
| Дослідження обміну води і мінеральних солей. Водно-сольовий та мінеральний обміни.
|
|
| Сечоутворювальна функція нирок. Нормальні та патологічні компоненти сечі.
|
|
| Дослідження біохімічних складників сполучної тканини.
|
|
| Індивідуальна самостійна робота студентів
|
|
| Підсумковий модульний контроль
|
|
| Разом
|
|
№
з/п
| Тема
| Кіл-сть
год
|
| Біохімія харчування людини. Процеси перетравлення поживних речовин (білків, вуглеводів, ліпідів) у травному тракті.
|
|
| Вітаміни та мікроелементи як компоненти харчування людини. Водорозчинні вітаміни. Жиророзчинні вітаміни; біоантиоксиданти. Вітаміноподібні речовини.
|
|
| Біохімія крові. Гемоглобін, його структура та роль. Дихальна функція еритроцитів; регуляція кислотно-основного стану. Патобіохімія крові.
|
|
| Біохімія згортальної та фібринолітичної систем крові. Біохімія імунних процесів.
|
|
| Біохімічні функції печінки. Біохімія жовтяниць; біотрансформація чужорідних сполук у печінці.
|
|
| Біохімічні функції нирок. Біохімія сечі та сечоутворення. Біохімія водно-сольового та мінерального обміну.
|
|
| Біохімія м’язової та сполучної тканини. Біохімія нервової тканини: особливості метаболізму головного мозку; нейромедіатори. Патобіохімія психічних порушень.
|
|
| Разом
|
|
№ п/п
| Тема
| Кіль-сть годин
|
1.
| Підготовка до практичних занять:
|
|
1.1
| Набути практичні навички з біохімії харчування:
|
Пояснювати біохімічні механізми травлення білків, вуглеводів, ліпідів за участю ферментів в шлунково-кишковому тракті.
|
|
Пояснювати роль коферментних вітамінів в функціонування ферментів.
|
|
Пояснювати роль жиророзчинних вітамінів в метаболічних процесах та реалізації клітинних функцій.
| 0,5
|
Оцінювати за біохімічними показниками вітамінну забезпеченість організму та прояви гіповітамінозів.
| 0,5
|
1.2
| Набути практичні навички з функціональної та клітинної біохімії органів і тканин:
|
Оцінювати стан системи крові, її біохімічних функцій.
|
|
Пояснювати роль білків та індикаторних ферментів плазми крові в нормі та при патології.
|
|
Оцінювати показники азотистого обміну та зміни вмісту азотовмісних небілкових компонентів крові.
|
|
Аналізувати і трактувати показники згортання крові та фібринолізу.
|
|
Оцінювати стан імунної системи організму.
|
|
Пояснювати біохімічні основи процесів детоксикації ксенобіотиків та ендогенних токсинів.
|
|
За біохімічними показниками оцінювати детоксикаційну функцію печінки.
|
|
Оцінювати показники вмісту нормальних та патологічних компонентів сечі.
|
|
2.
| Індивідуальна СРС за вибором (індивідуальне завдання) – за темами рефератів.
|
|
3.
| Підготовка наукової доповіді на засіданні студентського гуртка з біохімії. Участь в заключному турі студентської олімпіади та інше.
|
|
4.
| Підготовка до підсумкового контролю засвоєння модуля 5.
|
|
| Разом
|
|