Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модуль 5. Біохімія тканин та фізіологічних функцій

Тематичний план практичних занять з модуля 5

 

№ з/п Тема Кількість годин
Дослідження процесу перетравлення поживних речовин (білків, вуглеводів, ліпідів) у травному тракті.
Дослідження функціональної ролі водорозчинних (коферментних) та жиророзчинних вітамінів у метаболізмі та реалізації клітинних функцій
Дослідження кислотно-основного стану крові та дихальної функції еритроцитів. Патологічні форми гемоглобінів
Дослідження білків плазми крові: білки гострої фази запалення, власні та індикаторні ферменти. Дослідження небілкових азотовмісних і безазотистих компонентів крові.
Дослідження згортальної, антизгортальної та фібринолітичної систем крові. Дослідження біохімічних закономірностей реалізації імунних процесів. Імунодефіцитні стани.
Дослідження обміну кінцевих продуктів катаболізму гему. Патобіохімія жовтяниць.
Дослідження процесів біотрансформації ксенобіотиків та ендогенних токсинів. Мікросомальне окиснення, цитохром Р-450.
Дослідження обміну води і мінеральних солей. Водно-сольовий та мінеральний обміни.
Сечоутворювальна функція нирок. Нормальні та патологічні компоненти сечі.
Дослідження біохімічних складників сполучної тканини.
  Індивідуальна самостійна робота студентів
Підсумковий модульний контроль
  Разом

Тематичний план лекцій з модуля 5

№ з/п Тема Кіл-сть год
Біохімія харчування людини. Процеси перетравлення поживних речовин (білків, вуглеводів, ліпідів) у травному тракті.
Вітаміни та мікроелементи як компоненти харчування людини. Водорозчинні вітаміни. Жиророзчинні вітаміни; біоантиоксиданти. Вітаміноподібні речовини.
Біохімія крові. Гемоглобін, його структура та роль. Дихальна функція еритроцитів; регуляція кислотно-основного стану. Патобіохімія крові.
Біохімія згортальної та фібринолітичної систем крові. Біохімія імунних процесів.  
Біохімічні функції печінки. Біохімія жовтяниць; біотрансформація чужорідних сполук у печінці.
Біохімічні функції нирок. Біохімія сечі та сечоутворення. Біохімія водно-сольового та мінерального обміну.
Біохімія м’язової та сполучної тканини. Біохімія нервової тканини: особливості метаболізму головного мозку; нейромедіатори. Патобіохімія психічних порушень.
  Разом

 

Завдання для самостійної роботи студентів (СРС)

 

№ п/п Тема Кіль-сть годин
1. Підготовка до практичних занять:  
1.1 Набути практичні навички з біохімії харчування:
Пояснювати біохімічні механізми травлення білків, вуглеводів, ліпідів за участю ферментів в шлунково-кишковому тракті.
Пояснювати роль коферментних вітамінів в функціонування ферментів.
Пояснювати роль жиророзчинних вітамінів в метаболічних процесах та реалізації клітинних функцій. 0,5
Оцінювати за біохімічними показниками вітамінну забезпеченість організму та прояви гіповітамінозів. 0,5
1.2 Набути практичні навички з функціональної та клітинної біохімії органів і тканин:
Оцінювати стан системи крові, її біохімічних функцій.
Пояснювати роль білків та індикаторних ферментів плазми крові в нормі та при патології.
Оцінювати показники азотистого обміну та зміни вмісту азотовмісних небілкових компонентів крові.
Аналізувати і трактувати показники згортання крові та фібринолізу.
Оцінювати стан імунної системи організму.
Пояснювати біохімічні основи процесів детоксикації ксенобіотиків та ендогенних токсинів.
За біохімічними показниками оцінювати детоксикаційну функцію печінки.
Оцінювати показники вмісту нормальних та патологічних компонентів сечі.
2. Індивідуальна СРС за вибором (індивідуальне завдання) – за темами рефератів.
3. Підготовка наукової доповіді на засіданні студентського гуртка з біохімії. Участь в заключному турі студентської олімпіади та інше.
4. Підготовка до підсумкового контролю засвоєння модуля 5.
  Разом



Переглядів: 1011

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Критерії оцінювання поточної навчальної діяльності студента

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.