Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа № 7

Дайте відповіді на запитання до тексту.

1. What climate does Myanmar have?

2. What is Upper Myanmar?

3. When did Myanmar gain independence?

4. Why does Myanmar provide an ideal leisure environment for tourists?

 

 

ВАРІАНТ 2

Вправа № 1

Перефразуйте речення, використовуючи об’єктний інфінітивний зворот. Перекладіть речення українською мовою.

1. Mother saw him as he climbed over the fence.

2. They expect that their football team will win the game.

3. Ann supposes that her doctor is about 30.

4. I noticed that Henry went up and spoke to the stranger.

5. She bent and picked up something from the floor. The policeman saw it.

 

 

Вправа № 2

 

Змініть речення, використовуючи суб’єктний інфінітивний зворот. Перекладіть речення українською мовою.

 

1. It is reported that the spaceship has reached the moon.

2. It is supposed that the book will be published next year.

3. It seems that he is composing a new symphony.

4. It is believed that she knows several foreign languages.

5. It is said that they are working in the field.

Вправа № 3

Розкрийте дужки, вживаючи інфінітив або герундій. Перекладіть речення українською мовою.

1. He admitted … (to rob) the bank.

2. You had better … (to hurry), or you’ll be late for work.

3. They refused … (to give) me my money back.

4. She is too short … (to become) a fashion model.

5. My parents let me … (to stay) up late at weekends.

 

Вправа № 4

 

Розкрийте дужки, вживаючи правильну форму герундія. Перекладіть речення українською мовою.

1. I am quite serious in … (to say) that I don’t want to go abroad.

2. The Bronze Horseman is worth … (to see).

3. The dog was punished for … (to break) the cup.

4. The results of the experiment must be checked and rechecked before … (to publish).

5. He is good at … (to repair) cars.

 

Вправа № 5

Заповніть пропуски в реченнях словами, поданими в рамці. Перекладіть речення українською мовою.

 

Incentive, showcase, public sector, stimulate, strive, brand image, board

A. We ………. to provide a high-quality service.

B. Ms Adams sits on the ………. of directors.

C. Tourism will ………. the local economy.

D. TV advertising helps to build a strong ……….

E. We use trade fairs to ………. our product.

F. They reward employees with ………. trips.

G. She used to work in the ……….

 




Переглядів: 349

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа № 6 | Вправа № 6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.