Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа № 7

Дайте відповіді на запитання до тексту.

1. Where do Hertz and Avis have their counters?

2. Where is it possible to rent used cars?

3. How do Americans like to do business?

4. What does the term “mileage” mean?

 

ВАРІАНТ 4

Вправа № 1

Перефразуйте речення, використовуючи об’єктний інфінітивний зворот. Перекладіть речення українською мовою.

1. Tom expected that his friend would write him a letter.

2. I watched them as they played ice-hockey.

3. They believe that he is honest.

4. I don’t understand the rule. I am sorry about it.

5. I saw that he opened the door and left the room.

Вправа № 2

 

Змініть речення, використовуючи суб’єктний інфінітивний зворот. Перекладіть речення українською мовою.

1. It is said that she has been teaching mathematics for thirty years.

2. It is supposed that Peter understands Spanish.

3. It seems that she is listening to music.

4. It was expected that the film would be shown in May.

5. It is believed that the painter is working on a new picture.

 

Вправа № 3

Розкрийте дужки, вживаючи інфінітив або герундій. Перекладіть речення українською мовою.

 

1. Mr Roberts was seen … (to leave) his house at 12:15 last night.

2. My sister can’t stand … (to watch) horror films.

3. It was silly of you … (to forget) to lock the door.

4. He risks … (to lose) his wallet when he leaves it on his desk.

5. Mary is too shy … (to talk) to the manager.

Вправа № 4

 

Розкрийте дужки, вживаючи правильну форму герундія. Перекладіть речення українською мовою.

1. Excuse me for … (to break) your beautiful vase.

2. The watch requires … (to repair).

3. We are looking forward … (to see) you again.

4. She confessed to … (to forget) to send the letter.

5. I don’t remember … (to ask) this question by anybody.

 

Вправа № 5

Заповніть пропуски в реченнях словами, поданими в рамці. Перекладіть речення українською мовою.

 

Consortium, proactive, empowerment, outgoing, franchises, initiative, interpersonal

A. We try to foster a sense of ………. in staff.

B. The hotel takes a ………. approach to safety.

C. The firm is part of an international ……….

D. The group operates 27 ………. in the UK.

E. He has a friendly, ………. personality.

F. Front desk staff have good ………. skills.

G. She showed ………. in making changes.

 




Переглядів: 346

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа № 6 | Вправа № 6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.