МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Вправа № 1Замініть виділені частини речення герундіальними зворотами, використовуючи прийменники, подані в дужках. Перекладіть речення українською мовою.
1. Mother insisted that her son should enter the university.(on) 2. When they entered the house, they heard the last bell ringing. (on) 3. In the darkness they were afraid that they might lose their way.(of) 4. Thank you that you helped me. (for) 5. You will never learn from your mistakes if you don’t write them down. (without)
Вправа № 2 Розкрийте дужки, використовуючи дієприкметник теперішнього (Participle I) або минулого (Participle II) часу. Перекладіть речення українською мовою. 1. The house … (to surround) by tall trees is very beautiful. 2. Do you know the boys … (to play) in the garden? 3. Here is the letter … (to receive) by Pete yesterday. 4. The book … (to write) by this scientist is very popular. 5. Many pupils … (to learn) English are members of our English club. Вправа № 3 Розкрийте дужки, використовуючи правильну форму дієприкметника. Перекладіть речення українською мовою.
1. ... (to write) in very bad handwriting, the letter was difficult to read. 2. … (to prescribe) the medicine, the doctor went away. 3. People … (to watch) a performance are called an audience. 4. … (to sell) flowers, he looked back from time to time, hoping to see his friends. 5. Her father is a doctor … (to respect) by everybody.
Вправа № 4 Виберіть потрібний сполучник. Перекладіть речення українською мовою.
1. She went to bed because/in short she fell ill. 2. Kate phoned her friend in case/in order to tell him the news. 3. My wool suit was rather expensive but/however it is very comfortable. 4. I enjoyed the concert furthermore/although I had never heard their music before. 5. As soon as/While I got into bed, I turned off the light and fell asleep.
Вправа № 5 Заповніть пропуски в реченнях словами, поданими в рамці. Перекладіть речення українською мовою.
A. There was a marked ………. in water quality. B. Mass tourism damaged the area’s ………. C. The road improved ………. to the city centre. D. The locals have a ………. system of farming. E. The ………. economy is good for tourism. F. The proposed resort will ………. local wildlife. G. She made a good ………. to the audience.
|
|||||||||
|