МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа № 7Дайте відповіді на запитання до тексту.
1. What kind of venue do all meetings require? 2. Where had meetings taken place before the first conference centres were built? 3. Why have hotel chains branded their meetings facilities? 4. When do universities and other educational institutions provide meetings facilities?
ВАРІАНТ 4 Вправа № 1 Замініть виділені частини речення герундіальними зворотами, використовуючи прийменники, подані в дужках. Перекладіть речення українською мовою. 1. When the young man graduated from Harvard, he returned to Ukraine. (on) 2. Helen insisted that she should be given that job.(on) 3. In the darkness they were afraid that they might lose their way. (of) 4. There is a possibility that my father will join us for the trip. (of) 5. When he entered, she stood up and left the room, and even did not look at him. (without)
Вправа № 2 Розкрийте дужки, використовуючи дієприкметник теперішнього (Participle I) або минулого (Participle II) часу. Перекладіть речення українською мовою. 1. It was not easy to find the … (to lose) stamp. 2. Sean picked up the pencil … (to lie) on the floor. 3. A person … (to take) a sunbath must be very careful. 4. The wall … (to surround) the house was very high. 5. We could not see the sun … (to cover) by dark clouds.
Вправа № 3 Розкрийте дужки, використовуючи правильну форму дієприкметника. Перекладіть речення українською мовою.
1. … (to wait) in the hall, he thought over the problem he was planning to discuss with his director. 2. … (to approve) by the critics, the young author’s story was accepted by a famous magazine. 3. The medicine … (to prescribe) by doctor was bitter. 4. … (to drink) tea, she scalded her lips. 5. The room … (to face) the garden is much more comfortable than this one.
Вправа № 4 Виберіть потрібний сполучник. Перекладіть речення українською мовою.
1. Afterwards/In conclusion, I believe that all weapons should be banned. 2. I washed the dishes despite/while Sam made the beds. 3. We all enjoyed the film, whereas/apart from James, who was bored. 4. I take the Underground to work consequently/because it is quick and convenient. 5. We do not want to lose your business. On the contrary/Then, we value you as a customer, and would like to offer you a discount on your next purchase.
|
||||||||
|