МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Семінарське заняття № 10-11«λ – критерій Колмогорова-Смірнова» План. 1.Актуалізація знань студентів. (λ – критерій Колмогорова-Смірнова:призначення критерію, опис критерію, обмеження критерію, алгоритм підрахунку λ – критерію Колмогорова-Смірнова, розв’язування завдань). Критерій λ призначений для зіставлення двох розподілів: а) емпіричногозтеоретичним, наприклад, рівномірним або нормальним; Критерій дозволяє знайти точку, в якій сума накопиченихвідмінностей між двома розподілами є найбільшою, і оцінити достовірність цієї відмінності. Підрахувати відносні емпіричні частоти (частості) для кожного розряду за формулою: f⃰емп=fемп/n1 де f⃰емп – емпірична частота за даним розрядом; n – загальна кількість спостережень. Підрахувати накопичені емпіричні частості Ʃf*j за формулою: Ʃf*j= Ʃf*j-1 + f*j де Ʃf*j-1 – частість, накопичена на попередніх розрядах; j – порядковий номер розряду; f*j– емпірична частість даного j-го розряду. Підрахувати накопичені теоретичні частості для кожного розряду за формулою: Ʃf*Т j= Ʃf*Тj-1 + f*Т j де Ʃf*Тj-1 – теоретична частість, накопичена на попередніх розрядах; j – порядковий номер розряду; f*Т j – теоретична частість даного розряду dкр = 1,36/√n (p≤0,05) 1,63/√n (p≤0,01) б) одного емпіричного розподілу з іншими емпіричним розподілом. Підрахувати емпіричні частоти по кожному розряду за формулою: f⃰е=fе/n де fе – емпірична частота в даному розряді; n – кількість спостережень у вибірці. Підрахувати накопичені емпіричні частості для розподілу 1 за формулою: Ʃf⃰1= Ʃf⃰і-1+f⃰1 де Ʃf⃰і-1 – частість накопичення на попередніх розрядах; i – порядковий номер розряду; f⃰1 – частість даного розряду Підрахувати значення критерію λ за формулою: де n1 – кількість спостережень в першій вибірці; n2 – кількість спостережень в другій вибірці. λкр = 1,36 (р≤0,05) 1,63 (р≤0,01)
|
||||||||
|