МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Опис критерію GКритерій знаків застосовується і до тих зсувів, які можна визначити лише якісно (наприклад, зміна негативного відношення до чогось на позитивне), так і до тих зсувів, які можуть бути виміряні кількісно (наприклад, скорочення часу роботи над завданням після експериментального впливу). У другому випадку, однак, якщо зрушення варіюють у досить широкому діапазоні, краще застосовувати критерій Т Вілкоксона. Він враховує не тільки напрямок, але й інтенсивність зсувів і може виявитися більш потужним у визначенні достовірності зсувів, ніж критерій знаків. Як правило, дослідник вже в процесі експерименту може помітити, що у більшості досліджуваних показники у другому вимірі мають тенденцію, скажімо, підвищуватися. Однак йому ще потрібно довести, що позитивний зсув є переважаючим. Для початку ми назвемо зсуви, які нам видаються переважаючими, типовими зсувами, а зсуви більш рідкісного, протилежного напрямку, нетиповими. Якщо значення показника підвищуються у більшої кількості досліджуваних, то цей зсув ми будемо вважати типовим. Якщо ми досліджуємо ставлення досліджуваних до якоїсь події або пропозиції, і після експериментальних впливів у більшості досліджуваних негативне ставлення змінилося на позитивні, то цей зсув ми назвемо типовим. Є ще, правда, можливість «нульових» зсувів, коли реакція не змінюється або показники не підвищуються і не знижуються, а залишаються на колишньому рівні. Однак такі «нульові» зсуви в критерії знаків виключаються з розгляду. При цьому кількість зіставлених пар зменшується на число таких «нульових» зсувів. Суть критерію знаків полягає в тому, що він визначає, чи не занадто багато спостерігається «нетипових зсувів», щоб зсув в «типовому» напрямі вважати переважаючим? Ясно, що чим менше «нетипових зсувів», тим більше ймовірно, що переважання «типового» зсуву є переважаючим. Gемп – це кількість «нетипових» зсувів. Чим менше Gемп, тим більша ймовірність, що зрушення в «типовому» напрямі статистично достовірний. Мал.1.5. Графічне представлення позитивних та негативних зсувів
|
||||||||
|