МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Опис критерію тенденцій LКритерій дозволяє перевірити наші припущення про відповідну вікову або ситуативно обумовлену динаміку тих чи інших ознак. Він дозволяє об'єднати кілька зроблених вимірів одною гіпотезою про тенденції вимірів зміни значень ознаки при переході від виміру до виміру. Якби не його обмеження, критерій був би незамінний у «поздовжніх», або лонгітюдінальних, дослідженнях. На жаль, наявні таблиці критичних значень розраховані тільки на невелику вибірку (n ≤ 12) і обмежена кількість замірів, які зіставляються (с ≤ 6). У разі, якщо ці обмеження не виконуються, доводиться використовувати критерій χr2 Фрідмана. У критерії L застосовується таке ж ранжування умов по кожному досліджуваному, як і в критерію χr2. Якщо досліджуваний в першому досліді допустив 17 помилок, у другому – 12, а в третьому – 5, то 1-й ранг отримує третя умова, 2-й ранг – друга, а 3-й ранг – перша умова. Після того, як значення всіх досліджуваних будуть проранжованими, підраховуються суми рангів по кожній умові. Потім всі умови розташовуються в порядку зростання рангових сум: на першому місці зліва виявиться умова з меншою рангової сумою, за нею – умова з наступною за величиною ранговою сумою, і т. д., поки справа не опиниться умова з найбільшою рангової сумою. Далі ми за допомогою спеціальної формули підрахунку L перевіряємо, чи дійсно значення зростають зліва направо. Емпіричне значення критерію L відображає ступінь відмінності між ранговими сумами, тому чим вище значення L, тим більш істотні відмінності. Мал. 1.9. Графіки зміни показників часу рішення (сек.) анаграм п'ятьма досліджуваними у новій (гіпотетичній) послідовності їх пред'явлення.
|
||||||||
|