МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЕТАПИ СІМЕЙНОЇ ТЕРАПІЇЧасто в сімейній терапії виділяють 4 етапи (Ейдеміллер, Юстіцкіс): 1) саме діагноз, діагностичний етап ; 2) ліквідація сімейного конфлікту; 3) реконструктивний; 4) підтримує. 1. Під сімейним діагнозом розуміється типізація порушених сімейних відносинз урахуванням індивідуально-особистісних властивостей членів родини. Діагностикасімейних відносин здійснюється в процесі приєднання до сімейноїгрупі психотерапевта, що висуває і перевіряє проблемнідіагностичні гіпотези. Особливість процедури сімейної діагностикиполягає в тому, що вона супроводжує сімейну терапію на всіх етапах і визначає вибір психотерапевтичних технік. Її інша особливістьполягає в необхідності співвіднесення отриманої від одних членів сім'їінформації про те, що відбувається з інформацією від інших членів сім'ї тавласного враження психотерапевта, що склалося на підставірозпитування і спостереження за поведінкою учасників процесу психотерапії ( "Родина очима дитини", "родина очима психотерапевта", "які ми насправді "). 2. На другому етапі в ході однобічних зустрічей психотерапевта з клієнтом ічленами його родини відбувається виявлення і прояснення джерел сімейногоконфлікту і ліквідація його за допомогою емоційного відреагуваннякожного члена сім'ї, залученого в конфлікт, в результаті встановленняадекватного контакту з психотерапевтом. Психотерапевт допомагає учасникамконфлікту навчитися говорити мовою, яка зрозуміла всім. Крім того, вінбере на себе роль посередника і передає в погодженому обсязі інформаціюпро конфлікт від одного члена родини до іншого. Невербальний компонент цієїінформації може бути переданий психотерапевтом на сеансі сімейноїпсихотерапії, для чого використовується прийом "робот-маніпулятор", колипсихотерапевт переводить суперечливе повідомлення учасника сеансу на мовужесту, погодившись виразність жесту з чутливістю і толерантністюучасників. Отже, на цьому етапі сімейної терапії ведучимипсихотерапевтичними методами є: недирективна психотерапія,націлена на вербалізацію неусвідомлюваних відносин особистості, а такожспеціально розроблені методи впливу членів родини один на одного. 3. На етапі реконструкції сімейних відносин здійснюється груповеобговорення актуальних сімейних проблем або в окремо взятій сім'ї, або впаралельних групах клієнтів з подібними проблемами і їх родичів. Уцих же групах проводиться рольовий поведінковий тренінг і навчанняправилам конструктивної суперечки. 4. Підтримуючий етап сімейної терапії складається в закріпленні набутихна попередніх етапах навичок емпатичних спілкування і розширеного діапазонурольової поведінки в природних сімейних умовах. Також проводятьсяконсультування і корекція придбаних навичок спілкування стосовно дореальному житті.
|
||||||||
|