Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ШКОЛА УПАЛО АЛТО

Джей Хейлі, представник школи Упало Алто, став автором методу “проблемовирішуючої терапії”. Багато методик ним були запозичені в Мілтона Еріксона. Хейлі вважав, що відносини в родині визначаються результатом боротьби чоловіків за контроль над іншими членами родини. Симптом – один зі способів контролювати поводження навколишніх. На думку Джея Хейлі, завдання психотерапії полягає в наданні людям інших способів впливу. Лікувальний ефект сімейної терапії значно зростає, якщо на терапевтичній сесії збираються всі члени родини. Внеском Хейлі в сімейну психотерапію стали різні директиви (завдання) членам родини. Виконання завдань забезпечувало рівність, кожен член родини мав право висловити свою думку чи щось зробити. Психотерапевт дає завдання як під час сеансу, так і на будинок. Ціль цих завдань:

· змінити поводження членів родини;

· знайти додатковий стимул для побудови відносин психотерапевта з членами родини;

· вивчити реакції членів родини при виконанні ними завдань;

· здійснити підтримку членів родини, тому що під час виконання завдань психотерапевт як би незримо присутствует.

Хейлі також застосовував метафоричні і парадоксальні завдання. Перші будувалися на пошуках аналогій між подіями і вчинками, що на перший погляд зовсім різні; другі являють собою такі інструкції, яким члени родини пручаються і тим самим змінюють своє поводження в потрібному напрямку.

Іншою великою фігурою в школі Упало Алто був Мюррей Боуен, якого вважають одним з основоположників сімейної терапії в США. До середини 60-их років 20-го століття їм був розроблений метод сімейної психотерапії, що складає з 4-х принципів:

1. Визначення і прояснення відносин.

2. “Незалучення в трикутник” (Боуен рекомендував психотерапевтам не утягувати емоційно в конфлікти, а зосереджувати своя увага на процесі відносин);

3. Навчання чоловіків ефективному емоційному спілкуванню;

4. Заняття “Я-позиції”.




Переглядів: 416

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДІАГНОСТИКА В РОБОТІ З СІМ’ЄЮ | СІМЕЙНА ПСИХОАНАЛІТИЧНА ТЕРАПІЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.