Частка товару у виручці, впорядкована за зменшенням, %
Кумулятивна частка товару у виручці, %
Зона
(А ≈ 0-50%,
В ≈ 51-80%,
С ≈ 81-100%)
Товар E
30,0
30,0
А
Товар А
20,0
50,0
А
Товар G
18,0
68,0
В
Товар В
12,0
80,0
В
Товар H
8,0
88,0
С
Товар F
6,0
94,0
С
Товар С
4,0
98,0
С
Товар D
2,0
100,00
С
Всього:
Товари, що потрапили до зони А (товари Е, А), приносять магазину найбільше прибутку; потрібно сконцентрувати зусилля на продажі цих товарів. Товари, що потрапили до зони В (товари G, В), також є важливими, але їм можна приділяти відносно менше уваги. Товари, що потрапили до зони С (товари H, F, D та С) є кандидатами на виключення з асортименту.
Задача 3. Визначити стадію життєвого циклу для кожного з товарів А-G, використовуючи дані табл. 5. Потенціал (прогноз продажів) оцінено за результатами маркетингових досліджень відповідного ринку.