МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Метод ван Вестендорпа, або PSM – price sensitivity measurementЗадача 3. В ході анкетного опитування респондентам запропонована шкала цін на товар з проханням зазначити на шкалі 4 ціни: · ДВ – ціна, яка є дуже високою і змушує відмовитися від купівлі товару; · В – ціна, яка є високою, проте товар ще можна купити; · Н – ціна, яка є низькою, проте товар ще буде куплено; · ДН – ціна, яка є дуже низькою; сумніви щодо якості змушують відмовитися від купівлі товару. Анкета, заповнена одним з респондентів, може виглядати так:
Всього опитано 200 респондентів; відсотки тих, хто позначив певним чином кожну з цін, подано в табл. 1. Таблиця 1 Результати опитування, %
Обробити результати за методом Ван Вестендорпа та визначити ціни: · IDPP (indifference price point) – точка ціни байдужості (50% респондентів вважають її низькою і 50% – високою); · OPP (optimal price point) – точка оптимальної ціни; саме її треба призначити, тому що за нею найбільше споживачів погоджуються купити товар; · PMC (point of marginal cheapness) – точка граничної дешевизни; · PME (point of marginal expensiveness) – точка граничної дорожнечі. Ціна OPP забезпечує максимальні продажі, але не обов’язково максимальний прибуток, бо у даному методі не враховуються витрати. Автори стверджують, що пошук ціни, яка максимізує прибуток, варто вести лише в інтервалі від PMC до PME; за межами цього інтервалу обсяг продажів різко скорочується, і прибуток навряд чи вдасться максимізувати.
Розв’язок. Розраховуємо у табл. 2 накопичені (кумулятивні) відсотки, причому для високих цін (ДВ та В) накопичення йде зліва направо, а для низьких (Н та ДН) – навпаки. (Накопичення так само, як в АВС-аналізі, лише за рядком). Таблиця 2
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|