Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Метод ван Вестендорпа, або PSM – price sensitivity measurement

Задача 3. В ході анкетного опитування респондентам запропонована шкала цін на товар з проханням зазначити на шкалі 4 ціни:

· ДВ – ціна, яка є дуже високою і змушує відмовитися від купівлі товару;

· В – ціна, яка є високою, проте товар ще можна купити;

· Н – ціна, яка є низькою, проте товар ще буде куплено;

· ДН – ціна, яка є дуже низькою; сумніви щодо якості змушують відмовитися від купівлі товару.

Анкета, заповнена одним з респондентів, може виглядати так:

Ціна, грн.
Відповідь ДН Н   В     ДВ

 

Всього опитано 200 респондентів; відсотки тих, хто позначив певним чином кожну з цін, подано в табл. 1.

Таблиця 1

Результати опитування, %

Ціна, грн.
ДВ
В
Н
ДН

 

Обробити результати за методом Ван Вестендорпа та визначити ціни:

· IDPP (indifference price point) – точка ціни байдужості (50% респондентів вважають її низькою і 50% – високою);

· OPP (optimal price point) – точка оптимальної ціни; саме її треба призначити, тому що за нею найбільше споживачів погоджуються купити товар;

· PMC (point of marginal cheapness) – точка граничної дешевизни;

· PME (point of marginal expensiveness) – точка граничної дорожнечі.

Ціна OPP забезпечує максимальні продажі, але не обов’язково максимальний прибуток, бо у даному методі не враховуються витрати. Автори стверджують, що пошук ціни, яка максимізує прибуток, варто вести лише в інтервалі від PMC до PME; за межами цього інтервалу обсяг продажів різко скорочується, і прибуток навряд чи вдасться максимізувати.

 

Розв’язок.

Розраховуємо у табл. 2 накопичені (кумулятивні) відсотки, причому для високих цін (ДВ та В) накопичення йде зліва направо, а для низьких (Н та ДН) – навпаки. (Накопичення так само, як в АВС-аналізі, лише за рядком).

Таблиця 2




Переглядів: 698

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод на основі цільової норми прибутку | Розрахунок кумулятивних відсотків відповідей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.