Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання з обмеженнями

Тема: Основні види педагогічних тестів

Тест-це система завдань, що утворюють найкращу методичну цілісність.

Тест повинен мати :

• зміст

• цілісність

• структуру

Кожен тест включає в себе елемент випробування.

Гетерогенний тест

Являє собою систему завдань зростаючої труднощі, специфічної форми і певного змісту

МетаГетерогенного тесту:

об'єктивне, якісне, і ефективне оцінювання структури і вимір рівня підготовленості учнів по декількох навчальних дисциплін.

Інтегративні тести

Інтегративним можна назвати тест, що складається з системи завдань, що відповідають вимогам інтегративного змісту, тестової форми, зростаючих труднощів завдань, націлених на узагальнену підсумкову діагностику підготовленості випускника освітнього закладу.

Діагностика проводиться з двох і більшого числа навчальних дисциплін.

Адаптивні тести

Відомо, що важкі і дуже важкі завдання знижують навчальну мотивацію багатьох учнів. Використання завдань, що відповідають рівню підготовленості, істотно підвищує точність вимірювань і мінімізує час індивідуального тестування до, приблизно, 5 - 10 хвилин.

Критеріально-орієнтовані тести

Критеріально-орієнтовані тести закривають досить широкий спектр завдань. Зокрема, вони допомагають зібрати повну і об'єктивну інформацію про навчальні досягнення кожного учня окремо і групи учнів; відібрати учнів, які досягли запланованого рівня підготовленості; оцінити ефективність різних програм навчання.

Форми тестових завдань

У сучасній тестології (Аванесов В.С., Челишкова М.Б., Майоров А.М. та ін) розрізняють 4 типи завдань у тестовій формі:

— - завдання на вибір одного або кількох правильних відповідей,

— - завдання у відкритій формі або на доповнення

— - завдання на встановлення правильної послідовності

— - завдання на встановлення відповідностей.

Найбільш поширеною є перша форма.

Завдання на вибір однієї або кількох правильних відповідей

Такі завдання зручно розділити на такі види: завдання з двома, трьома, чотирма п'ятьма і більшим числом відповідей. Інструкцією для цієї форми завдань служить пропозія: «Обведіть (відзначте, вкажіть) номер правильної відповіді».

Завдання відкритої форми (на доповнення)

У завданнях відкритої форми готові відповіді не даються: їх має придумати або отримати сам тестуються. Для відкритої форми прийнято використовувати інструкцію, що складається з одного слова: «Доповніть».

Завдання з обмеженнями

У завданнях з обмеженнями заздалегідь визначається, що однозначно вважати правильною відповіддю, і задається ступінь повноти подання відповіді. Відмітна особливість завдань з обмеженнями на доповнення відповіді полягає в тому, що вони повинні породжувати тільки один, запланований розробником правильну відповідь.




Переглядів: 364

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Профессиональное училище № 7 | Завдання з вільно конструюваною відповіддю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.