МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок проведення лабораторної роботи1. Відкрити кришку шумової камери (рис.3.1) упевнитись, що мікрофон (5) встановлений у камеру (2), екран (перегородка) (4) відсутній, закрити кришку. 2. Натиснути кнопку 4 (оціночний фільтр С) шумовимірювача.(рис.2.2) 3. Кнопка 3 (F/S) має бути в натиснутому стані – часова характеристика С – «Повільно». 4. Джерелом шуму є генератор звуку з діапазоном частот від 0 до 10000 Гц. На шкалі генератора встановити значення 63 Гц. 5. Використовуючи верхній ряд кнопок в шумовимірювачі (рис.3.2), знайти таку комбінацію натиснутих кнопок, при якій стрілка показника максимально відхиляється у правий сектор шкали. Значення рівня шуму складається з алгебраїчної суми значень натиснутих кнопок і стрілочного показника. 6. Одержаний рівень шуму L1, що відповідає значенню звуку при частоті 63 Гц, записати в табл. 2.1, після чого приступити до вимірювання значень шуму при частотах зазначених в даній таблиці. 7. Повторити вимірювання встановивши в шумову камеру екран з звукопоглинаючими або звукоізолюючими функціями. 8. Після закінчення вимірювань вимкнути усі прилади. 9. Використовуючи дані табл. 3.1 визначити рівні звукоізоляції екрану, зробити висновок, що до його ефективності. 10. Накреслити графіки залежності рівня звукового тиску від частоти для трьох випадків: без екрану, з екраном та графіком граничного рівня звукового тиску в залежності від типу робочого місця відповідно до ГОСТ 12.1.003–83 «Шум. Загальні вимоги безпеки». 11. Зробити висновки до лабораторної роботи, щодо ефективності захисного екрана та можливості працювати в таких умовах на різних робочих місцях.
Таблиця 3.1 – Результати вимірювання звукоізолюючої спроможності екранів
Рисунок 3.3 – Графіки залежності рівня звукового тиску від частоти звуків
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|