Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Алгоритми асоціації

Market Basket Analysis (BA) - метод аналізу "корзини покупця"

Назва цього методу походить від завдання визначення які товари ймовірно купуються спільно. Проте реальна область його застосування значно ширша. Наприклад, продуктами можна вважати сторінки в Інтернеті, або ті або інші характеристики клієнта або відповіді респондентів в соціологічних і маркетингових дослідженнях ітд. Алгоритм BA отримує на вхід бінарну матрицю, в якій рядок - це одна корзина (касовий чек, наприклад), а стовпці заповнені логічними 0 і 1, такими, що позначають наявність або відсутність даної ознаки (товару). На виході формуються кластери ознак, що спільно зустрічаються, з оцінкою їх вірогідності і достовірності. Окрім цього формуються асоціативні направлені правила типу: якщо ознака "А", то з такою - то вірогідністю ще і ознака "В" і ще ознака "С". Алгоритм ВА в PolyAnalyst працює виключно швидко і здатний обробляти величезні масиви даних.

Transactional Basket Analysis (ТБ) - транзакційний аналіз "корзини"

Transactional Basket Analysis - це модифікація алгоритму BA, вживаний для аналізу дуже великих даних, що не рідкість для цього типу завдань. Він припускає, що кожен запис в базі даних відповідає одній транзакції, а не одній корзині (набору куплених за одну операцію товарів). На основі цього алгоритму компанія "Мегапьютер" окремий продукт - X-SellAnalyst, призначений для on-line рекомендації продуктів в Інтернет магазинах.




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Discriminate (DS) - Дискрімінація | Модулі текстового аналізу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.