Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дані для трасування контактної мережі на перегоні (пікетаж сигналів, споруджень та ін.)

Таблиця 4

Сигнали, споруди, криві, рельєф місцевості Пікетні відмітки для варіантів
Вхідний світлофор заданої станції 36км 8+15 54км 8+47 71км 2+50 76км 6+55 61км 5+40 44км 7+70 92км 2+00 50км 7+65 100км 8+55 103км 0+55 43км 6+37 84км 3+45 132км 5+93 90км 1+40 96км 2+90 49км 5+45 102км 7+40 152км 1+35 50км 3+96 205км 7+38
Вісь переїзду шириною 6 м 9+0,5 9+21 3+35 7+40 6+20 8+70 2+90 8+50 9+40 1+40 7+27 4+19 6+78 2+25 3+70 6+45 8+30 2+20 4+81 8+23
Вісь камінної труби отвір 3 м. 37км 3+10 55км 2+75 72км 0+15 77км 1+95 62км 0+30 45км 2+93 93км 1+02 51км 3+40 101км 5+15 104км 0+18 44км 2+50 85км 1+17 133км 1+20 91км 0+21 97км 1+24 50км 0+90 103км 3+65 153км 0+16 51км 1+05 206км 0+23
Початок кривої радіусаR1, центр праворуч по ходу кілометрів. 8+30 9+50 7+73 6+12 6+35 8+23 6+68 8+02 8+65 5+83 7+50 6+55 8+15 7+08 7+25 6+81 6+95 5+78 7+75 7+86
Кінець кривої. 38км 2+52 56км 3+80 73км 1+05 78км 0+50 63км 2+12 46км 2+10 94км 0+28 52км 1+82 102км 3+00 105км 0+15 45км 1+50 86км 0+35 134км 2+15 92км 1+20 98км 0+80 51км 1+41 104км 0+50 154км 1+23 52км 2+05 207км 1+20
Початок виїмки глибиною більш 6 м. 5+60 6+95 4+90 4+82 5+45 5+37 7+72 4+91 6+27 5+32 4+72 6+38 6+94 5+65 4+45 3+75 3+78 5+68 4+60 5+55
Кінець виїмки. 7+54 9+15 6+35 6+70 7+25 7+50 9+18 6+95 8+50 7+40 6+70 8+82 9+00 8+18 6+35 5+84 5+63 8+28 6+42 7+40
Вісь залізобетонної труби. 39км 1+25 57км 5+62 74км 2+88 79км 3+64 64км 1+30 47км 5+73 95км 1+12 53км 3+55 103км 4+93 106км 3+08 46км 1+35 87км 3+12 135км 44+78 93км 1+06 99км 1+27 52км 0+58 105км 2+85 155км 3+67 53км 0+96 208км 2+17
Початок кривої радіуса R2 центр ліворуч по ходу кілометрів. 40км 1+28 58км 0+28 75км 1+62 80км 0+77 65км 1+60 48км 2+16 95км 2+25 54км 2+00 104км 4+72 107км 0+07 47км 0+48 88км 0+16 136км 1+15 93км 6+30 99км 6+19 52км 2+42 106км 2+61 156км 0+37 53км 3+61 209км 1+43
Кінець кривої. 6+08 4+83 5+52 4+62 5+50 6+26 6+00 6+45 7+97 4+17 3+98 3+46 4+85 9+45 9+49 5+52 5+96 4+07 6+76 3+98
Початок ділянки колії, де можливо виникнення автоколивань проводів 41км 1+70 59км 0+50 76км 0+00 81км 0+20 66км 2+10 49км 0+80 96км 0+10 55км 2+50 105км 0+60 108км 0+00 48км 0+40 89км 1+90 137км 0+40 94км 1+45 101км 2+10 54км 0+15 107км 2+60 157км 0+50 54км 1+00 210км 0+40
Насип висотою більш 5 м. 2+54 1+47 0+90 1+05 3+15 1+90 1+00 3+10 1+25 1+10 2+15 2+10 1+15 2+40 3+15 1+47 3+70 1+40 2+05 1+45
Вісь металевого мосту довжиною 120 м. 4+70 3+30 2+65 3+20 5+00 4+12 2+45 5+28 3+22 3+05 3+85 4+42 2+94 4+12 4+80 2+95 5+42 2+94 3+72 3+47
Кінець насипу 6+35 5+25 4+42 5+45 6+82 6+07 4+23 7+48 5+17 4+95 5+60 6+25 4+80 5+47 6+42 4+18 6+90 4+20 5+25 5+15
Кінець ділянки колії де можливе виникнення автоколивань проводів 7+00 5+90 5+00 6+90 7+85 7+10 5+20 8+25 5+80 6+20 6+30 7+00 6+10 6+30 7+30 5+60 7+90 5+30 6+50 6+10
Початок кривої радіуса R3, центр ліворуч по ходу кілометрів 7+24 6+46 5+15 9+05 9+87 9+61 8+70 9+63 6+95 9+22 7+93 9+23 8+08 8+56 9+64 9+51 9+46 8+03 9+98 9+40
Кінець кривої 42км 0+84 60км 0+31 77км 0+15 82км 2+30 67км 5+17 50км 4+66 97км 2+75 56км 2+23 106км 0+05 109км 2+47 49км 0+73 90км 2+13 138км 1+18 95км 2+11 102км 2+19 55км 3+66 108км 3+01 158км 1+18 56км 0+03 211км 2+88
Вісь переїзду шириною 6м 3+75 1+48 1+76 6+18 7+00 7+48 6+35 7+65 6+48 6+84 6+17 7+38 6+85 7+50 7+33 8+10 7+62 5+67 5+52 7+21
Остання анкерна опора трьох пролітного сполучення анкерних дільниць 5+90 3+20 3+90 8+55 9+24 9+80 9+75 9+95 8+85 9+12 8+40 9+70 9+12 9+88 9+60 9+75 9+87 7+85 8+05 9+46
R1, м
R2,м
R3,м

 

 


Перелік питань, що рекомендуються до розробки в спеціальній частині дипломного проекту

Таблиця 5

№ вар. Розробити конструктивне питання Розробити технологічне питання
1.     2.   3.     4.           7.     8.   9.   10.   11.   12.     13.   14.     15.   16.     17.   18.     19.   20.     21.     22.   23.   24.   25.     26.   27.     28.   29.     30.   Захист від перенапруг контактної мережі постійного (змінного) струму. Іспит ізоляції контактної мережі постійного (змінного) струму.   Знос контактного проводу. Заходи щодо зниження зносу. Прилади і пристосування для виміру зносу контактного проводу.   Ожеледь на контактній підвісці. Міри боротьби з ожеледдю.   Способи захисту контактної мережі від перепалів контактних проводів на повітряних проміжках.   Роз'єднувач контактної мережі постійного (змінного) струму: пристрій, способи установки на опорах, приєднання до контактної мережі.   Ізолюючі сполучення анкерних ділянок контактної мережі на дорогах постійного (змінного) струму.   Нейтральні вставки контактної мережі змінного струму   Малогабаритні секційні ізолятори длядорігпостійного (змінного) струму.   Повітряна стрілка при напівкомпенсованих (компенсованих) підвісках.   Середні анкеровки напівкомпенсованої і компенсованої, ланцюгова контактної підвіски.   Пункти рівнобіжного з'єднання контактної мережі на двох-путніх ділянках залізниці.   Перемикачі напруги в контактній мережі станції стикування змінного і постійного струму.   Заземлення пристроїв контактної мережі.   Пристрій рейкових кіл на електрифікованих ділянках залізниць постійного(змінного) струму. Конструктивні особливості ланцюгових підвісок, що забезпечують надійне струмознімання при високих швидкостях руху; застосування ресорних струн, зчленованих фіксаторів, подвійного підвішування. Способи підвищення вітростійкості контактної мережі. Конструкції й галузь застосування неізольованих консолей постійного (змінного) струму. Конструкції й галузь застосування ізольованих консолей змінного (постійного) струму. Конструкції й галузь застосування жорстких поперечин контактної мережі на станціях.   Залізобетонні кінцеві опори контактної мережі; їхня конструкція, галузь застосування, способи закріплення в ґрунті.   Металеві опори контактної мережі, їхня конструкція, галузь застосування, способи закріплення в ґрунті. Схеми розміщення проводів живильних ліній на опорах, основні вузли і конструкції для їхнього закріплення.   Схеми розміщення проводів ДПР на опорах; основні вузли і конструкції для їхнього закріплення. Схема проходу контактної підвіски під пішохідним мостом; основні вузли і конструкції; Схема проходу контактної підвіски на мосту з їздою «понизу» на перегоні; основні вузли і конструкції. Технічні засоби, використовувані при виконанні комплексного монтажу контактної мережі.   Бальна оцінка контактної мережі   Конструктивне виконання ручних та моторних приводів керування роз’єднувачами контактної мережі   Схеми розміщення проводів відсмоктуючих ліній на опорах, основні вузли і конструкції для їхнього закріплення Монтаж і експлуатація моторних приводів роз'єднувачів постійного (змінного) струму.     Монтаж і регулювання напівкомпенсованої (компенсованої) контактної підвіски постійного (змінного) струму на довжині анкерної ділянки.   Відновлення ланцюгової контактної підвіски після обриву проводів.   Монтаж і експлуатація розрядників контактної мережі постійного(змінного) струму.   Іспит монтажних і захисних засобів, застосовуваних при роботах на контактній мережі.   Заміна зношеного контактного проводу.   Виміри параметрів контактної мережі.     Організаційно - технічний порядок робіт з усунення ожеледі з контактної підвіски.   Монтаж і експлуатація роз'єднувача контактної мережі постійного (змінного) струму.     Монтаж і регулювання ізолюючого сполучення анкерних ділянок.     Монтаж і регулювання нейтральної вставки.     Монтаж і експлуатація малогабаритного секційного ізолятора.     Монтаж і регулювання повітряної стрілки.   Монтаж і регулювання середньої анкеровки напівкомпенсованої і компенсованої ланцюгової контактної підвіски.     Монтаж і експлуатація пункту рівнобіжного з'єднання контактної мережі.   Ревізія перемикача напруги.     Монтаж і експлуатація заземлюючих пристроїв. Ревізія і зміна фіксатора. Монтаж неізольованої консолі на залізобетонній опорі. Монтаж ізольованої консолі на залізобетонній опорі.   Монтаж жорсткої поперечини. Дефектоскопія експлуатованих опор контактної мережі. Заміна дефектної залізобетонної опори.   Установка конструкцій і монтаж проводів живильних ліній.     Установка конструкцій і монтаж проводів ДПР.     Монтаж проходу контактної підвіски під пішохідним мостом.   Монтаж проходу контактної підвіски на мосту з їздою “понизу” на перегоні.   Комплексний монтаж контактної мережі перегону з одночасним розкочуванням несучого троса і контактного проводу.   Заміна контактного дроту анкерної ділянки   Перевірка стану, ремонт і регулювання компенсую чого пристрою напівкомпенсованої (компенсованої) контактної підвіски   Очищення від забруднення ізоляторів контактної мережі  




Переглядів: 390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дані для трасування контактної мережі на станції | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.