Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Пояснювальна записка відображає всі етапи процесу пошуку композиційної організації форми майбутніх моделей, модельно – конструкторської підготовки та процесу пошиття моделі дипломного проекту.

Вимоги до оформлення пояснювальної записки надано у додатку 2.

 

 

ВСТУП

Соціальні, економічні, психологічні та інші аспекти моди. Основні прояви моди у суспільстві.

Сутність дизайнерської діяльності. Місце художньої системи “костюм” у сучасній дизайнерській діяльності; взаємозв’язки замовника, дизайнера та суспільства у процесі дизайнерської діяльності.

Основні стадії процесу проектування моделей одягу в системі «костюм».

Коротка статевовікова характеристика моделей, асортиментна група або характер матеріалів, призначення (по можливості) моделей дипломного проекту в цілому. Назва виду виробництва, в умовах якого планується виготовлення моделей (індивідуальне, серійне).

 

*** Далі зміст пояснювальної записки надається згідно змісту кожної з вказаних раніше тематик.

 

Для тематик 1,2:

1 ОГЛЯД ...(ІСТОРИЧНОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АБО РЕГІОНАЛЬНОГО – вказати конкретно)... КОСТЮМУ

Коротка характеристика економічного, соціального, релігійного, політичного життя епохи (нації, регіону), костюм якої розглядається в дипломному проекті.

Характеристика основних принципів художнього життя, течій мистецтва того періоду в даному регіоні, країні тощо. Основні принципи формоутворення костюму (силуети, характерні лінії членування костюму, нашарування у костюмі, особливе рішення дрібних деталей і т.д.), характер матеріалів для створення різних частин костюму, характер декоративного рішення костюму, манера його використання, спосіб носити тощо.

Характеристика зачісок, гриму, головного вбрання та головних уборів, взуття, прикрас тощо.

На аркушах формату А-4 виконуються 1 – 4 малюнки, які відображають вихідний матеріал для подальшої творчості (виконання малюнків або кольорові ксерокопій, які відображають вихідний матеріал).

Для тематики 3:

1 ОГЛЯД МОДИ …( вказати конкретно)… РОКІВ

 

Коротка характеристика соціального, економічного, культурного життя суспільства, які вплинули на створення характерного для моди вказаних років образу людини.

Характеристика провідних стилів моди вказаних років.

Вплив моди вказаних років на формоутворення виробів народного вжитку, в тому числі – на формоутворення складових системи «костюм» (аналіз характерних силуетів, конструктивно – декоративних елементів, масштабів дрібних деталей, пропорцій, ритмів, особливостей фактури матеріалів, оздоблення тощо, які притаманні моди вказаних років).

На аркушах формату А-4 виконуються 1 – 4 малюнки або надаються кольорові ксерокопії, які відображають вихідний матеріал для подальшої творчості.

Для тематики 4:

 

Коротка характеристика соціального, економічного, культурного життя суспільства, які вплинули на тенденції моди сьогодення.

Основні останні пропозиції видатних світових та українських дизайнерів, що працюють в системі «костюм»; характерні для їх творчості образи людини.

Провідні стилі моди даного сезону.

Вимоги моди сьогодення на формоутворення виробів народного вжитку, в тому числі – на формоутворення складових системи «костюм» (аналіз характерних силуетів, конструктивно – декоративних елементів, масштабів дрібних деталей, пропорцій, ритмів, особливостей фактури матеріалів, оздоблення тощо, які притаманні моди вказаних років).

На аркушах формату А-4 виконуються 1 – 4 малюнки, або надаються кольорові ксерокопії, які відображають вихідний матеріал для подальшої творчості.

Для тематики 5:

1 ОГЛЯД …( вказати конкретно)… СТИЛЯ В КОСТЮМІ

 

Поняття «стиль». Перелік основних стилів прикладного мистецтва у ХХ –ХХІ ст.

Коротка історія виникнення стилю в якому, пропонується розробка моделей дипломного проекту; характерний для даного стиля психологічний портрет людини.

Характеристика костюму в обраному стилі (аналіз характеру елементів формоутворення костюма: силуетів, масштабів дрібних деталей, конфігурації зовнішніх ліній дрібних деталей; пропорцій, ритмічного рисунку, характерних для моделей; особливостей крою; фактури матеріалів, оздоблення матеріалів та в цілому моделі, які притаманні даному стилю).

Основні тенденції розвитку даного стиля під впливом сучасних напрямків моди.

На аркушах формату А-4 виконуються 1 – 4 малюнки, які відображають вихідний матеріал для подальшої творчості (або кольорові ксерокопії вихідного матеріалу).

Для тематик 6,7:

1 ОГЛЯД…(вказати конкретно)...ЯК ДЖЕРЕЛА ТВОРЧОСТІ В ПРОЦЕСІ СТВОРЕННЯ КОМПОЗИЦІЇ КОСТЮМА

 

Визначення об'єкта природи, всесвіту, певного виду діяльності людини, витворів мистецтва тощо, які є джерелом натхнення для створення колекції дипломного проекту.

Розкриття емоційного сприйняття об'єкту, який є джерелом натхнення для створення художнього образу колекції та його характерні риси:

- особливості пластики форми;

- емоційно - чуттєве сприйняття характеру силуетних ліній та ліній членування, які створюють форму;

- ритмічний рисунок форми;

- масштабність окремих елементів або спрійняття масштабності форми в цілому.

На яку композиційну організацію форми костюму надихає вихідний матеріал; як пропонується вирішувати модель з точки зору пластики, характеру поверхні матеріалу для виготовлення моделі, масштабності відносно фігури людини тощо.

 

На аркушах формату А-4 виконуються 1 – 4 малюнки, які відображають вихідний матеріал для подальшої творчості (або кольорові ксерокопії вихідного матеріалу).

 

На аркушах формату А-4 виконуються (якщо необхідно) 1 – 2 ескізів - кодів, які є вихідним матеріалом для подальшого створення фор – ескізів.

 

Для тематики 8: - зміст розділу 1 вирішується керівником

дипломного проекту

 

 





Переглядів: 307

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст дипломного проекту | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.