МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Характеристика композиційної організації моделейПластика руху, характерна для даного образу, костюму в цілому та пластичні характеристики окремих елементів форми, які дозволяють створити потрібне емоційне сприйняття форми костюма. Масштаб костюма відносно фігури людини. Особливості елементів формоутворення костюму, що є найбільш характерними для композиційної організації моделей, які пропонуються в проекті: - охарактеризувати силуети моделей колекції за геометричним видом та за ступенем прилягання до фігури; масштаб виробів в цілому; характер та масштабність дрібних деталей; - охарактеризувати покрій (характер з’єднання рукава з проймою; наявність в моделях відрізних ліній талії, стегон та інші найбільш характерні членування внутрішньої форми моделей); - визначити за допомогою яких елементів створюється ритм; - визначити наявність симетрії або асиметрії в композиції моделей; - охарактеризувати кольорову гаму колекції; - описати прийоми декоративного оформлення костюму, тощо. Коротка характеристика особливостей чуттєво – емоційного сприйняття образу, згідно якого проектується колекція моделей.
Для тем 1, 2, 3, 4:
2.2 Стильова характеристика колекції, що розробляється
Коротка історія виникнення стилю в якому, пропонується розробка моделей дипломного проекту; характерний для даного стиля психологічний портрет людини. Характеристика костюму в обраному стилі (аналіз характеру елементів формоутворення костюма: силуетів, масштабів дрібних деталей, конфігурації зовнішніх ліній дрібних деталей; пропорцій, ритмічного рисунку, характерних для моделей; особливостей крою; фактури матеріалів, оздоблення матеріалів та в цілому моделі, які притаманні даному стилю). Основні тенденції розвитку даного стиля під впливом сучасних напрямків моди. На аркушах формату А 4 виконуються 12 – 16 фор – ескізів сучасних моделей колекції, що розробляється. Для тем 5, 6, 7:
2.2 Сучасні тенденції моди та відповідність до них моделей колекції
Коротка характеристика соціального, економічного, культурного життя суспільства, які вплинули на тенденції моди сьогодення. Основні модні тенденції, які пропонуються відомими світовими та українськими дизайнерами, що працюють в системі «костюм»; характерні модні стилі та образи . Вимоги моди сьогодення до дизайну костюму, в тому числі – на формоутворення складових системи «костюм» (аналіз характерних силуетів, конструктивно – декоративних елементів, масштабів дрібних деталей, пропорцій, ритмічних рішень, особливостей застосування та поєднань фактури матеріалів, декоративного оздоблення тощо). На аркушах формату А 4 виконуються 12 – 16 фор – ескізів сучасних моделей колекції, що розробляється. *** Далі зміст пояснювальної записки однаковий для всіх тем дипломного проектування.
2.3 Характеристика матеріалів для виготовлення моделей колекції Назва асортиментної групи матеріалів, що пропонується для виготовлення моделей колекції. Естетичні вимоги до матеріалів, що пропонуються для виготовлення моделей колекції. Експлуатаційні вимоги до матеріалів, що пропонуються для виготовлення моделей колекції. Характеристика пластичних властивостей, які повинні мати матеріали для забезпечення необхідної форми. Характер фактур матеріалів, які максимально відповідають емоційному звучанню, композиційному рішенню моделейколекції в цілому. Приблизний волокнистий склад та група переплетення матеріалів, які пропонуються для виготовлення базової моделі дипломного проекту. Особливості обраного матеріалу, що дали змогу його використання для виготовлення базової моделі дипломного проекту. Оздоблення матеріалу. Властивості, що впливають на декоративне рішення окремих деталей базової моделі дипломного проекту. Коротка характеристика всіх необхідних прикладних матеріалів (підкладочні, прокладкові, нитки, фурнітура тощо) з точки зору формоутворення моделей дипломного проекту. Вказати особливості матеріалів (волокнистий склад, групу переплетення, візерунок тощо), які впливають на побудову деталей крою та технологічну обробку моделей колекції. На окремому аркуші дати зразки матеріалів для моделей колекції, що розглядаються в дипломному проекті. Розмір зразків 3 х 6 см (або створюється композиція способом колажу з дозволу керівника дипломного проекту).
2.4 Композиційне рішення головного вбрання, взуття, аксесуарів колекції Роль головного вбрання, взуття, аксесуарів та інших елементів, які є складовими системи “костюм” у колекції дипломного проекту. Принципи композиційних взаємозв’язків головного вбрання, взуття, аксесуарів та інших елементів з моделями одягу. Силуети, масштаб та інші композиційні особливості головних уборів, взуття, аксесуарів, що пропонуються для колекції дипломного проекту. Характерні особливості матеріалів головних уборів, взуття, аксесуарів та їх оздоблення; кольорове рішення вказаних елементів системи ”костюм”. Коротка характеристика зачіски, особливості макіяжу, що пропонуються для завершення художнього образу базової моделі дипломного проекту. На творчому ескізі (формат А 3) показати рекомендації щодо стильового рішення базової моделі за допомогою зачіски, макіяжу (або головного убору), взуття, аксесуарів.
|
||||||||
|