Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підготовка до роботи

 

4.3.1. Вивчити відповідні розділи курсу.

Для одержання необхідних розрахункових співвідношень доцільно скористатися еквівалентною схемою заміщення. Повна еквівалентна схема трансформатора наведена на рис. 4.2.

 

Рисунок 4.2

 

r1 − опір втрат первинної обмотки;

Ls1; − індуктивність розсіювання первинної обмотки;

L1 − індуктивність первинної обмотки;

− індуктивність розсіювання вторинної обмотки, яка наведена до первинної;

− опір втрат вторинної обмотки, який наведено до первинної;

− опір навантаження, який наведено до первинної обмотки;

− ємність навантаження, яка наведена до первинної обмотки;

rc – опір втрат у сталі;

− напруга вторинної обмотки, яка наведена до первинної обмотки;

− коефіцієнт трансформації.

Звичайно виконується нерівність rc >>RH. У цьому випадку струм в опір rс не відгалужується і його впливом на роботу трансформатора можна знехтувати. Крім того, для робочої частоти справедливі співвідношення:

 

; ; ; .

При таких допущеннях реактивні елементи також помітно не впливають на роботу трансформатора і їх можна виключити зі схеми. При цьому еквівалентна схема істотно спрощується (рис. 4.3).

 

Рисунок 4.3

 

Як видно з еквівалентної схеми, навантаженням для генератора є вхідний опір трансформатора

 

.

 

 

Коефіцієнт корисної дії трансформатора дорівнює:

 

 

Якщо RВХ = RГ (погоджене навантаження), то таке навантаження називається оптимальним. Для оптимального навантаження:

 

 

З іншого боку

звідки одержимо

 

4.3.2. Ознайомитися зі змістом лабораторної роботи й описом макета.

4.3.3. Підготувати таблиці для запису результатів вимірювань.

4.3.4. Обчислити коефіцієнт трансформації:

 

де W1 − кількість витків первинної обмотки;

W2 − кількість витків вторинної обмотки.

Вихідні дані для розрахунку й експерименту наведені в табл. 4.1. Номер варіанта відповідає номеру бригади.

 

Таблиця 4.1

Номер бригади
Параметр, W2
Номери виводів обмоток
1 −2 1−3 1−4 1−3 1−4 1−2 1−2 1−4
Параметр, r2

 

4.3.5. Обчислити ККД трансформатора для випадку погодженого навантаження

4.3.6. Обчислити значення оптимального опору навантаження. Обчислене значення округлити до найближчого, наведеного в табл. 4.2.

 

Таблиця 4.2

 

RH, Ом
U1, В            
I1, мА            
Р1, мВт            
U2, В            
I2, мА            
P2, мВт            
η            
α            

 

Для всіх варіантів W1 =1000 витків, r1 = 30 Ом, RГ = 100 Ом.




Переглядів: 619

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис лабораторного макета | Порядок виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.