МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи
6.4.1. Установити за допомогою перемикачів S1, S2, S3 і S4 значення елементів схем таким чином, щоб вони відповідали заданому варіанту. 6.4.2. Одержавши дозвіл викладача, увімкнути лабораторний макет і вимірювальні прилади, дати їм прогрітися протягом 5 хв. 6.4.3. Установити напругу джерела колекторного живлення за допомогою відповідного тумблера Ео = 15 В. 6.4.4. Зняти амплітудну характеристику при різних значеннях елементів схеми. Амплітудна характеристика знімається як залежність Uвих = F(Uu) на частоті f = 1000 Гц. Напругу Ui змінювати він нуля до значення, при якому форма вихідної напруги помітно перекручується. Відзначити момент появи обмеження вихідної напруги. Дані занести в табл. 6.2. Rн1 – відповідає заданому варіанту вихідних даних. 6.4.5. Виміряти коефіцієнти підсилення за напругою Ко і Кс:
Таблиця 6.2
– коефіцієнт підсилення;
– наскрізний коефіцієнт підсилення підсилювача,
де – коефіцієнт передачі вхідного кола.
Коефіцієнт підсилення вимірюється у лінійному режимі роботи підсилювача для різних значень елементів схем. Для вимірювання коефіцієнта підсилення подати від генератора на частоті f = 1000 Гц напругу Ui такої величини, щоб одержати на вході підсилювача Uвх = 10 мВ (гнізда Х1, Х2). Виміряти напругу Ui та Uвих. Дані занести в табл. 6.3.
Таблиця 6.3
Rн1 − відповідає заданому варіанту вихідних даних. За даними табл. 6.3 обчислити вхідний опір. Для частоти f = 1000 Гц слід вважати, що zвх = Rвх, тому
6.4.6. Зняти частотні характеристики при різних значеннях елементів схеми. При цьому доцільно користуватися не абсолютним значенням коефіцієнта підсилення, а відносним.
Якщо прийняти = 1 В, тоді чисельно
.
У цьому випадку частотну характеристику рекомендується знімати в такий спосіб: подати від генератора на частоті f = 1000 Гц на вхід підсилювача напругу такої величини, щоб на виході одержати напругу = 1 В, потім, змінюючи частоту генератора у бік зниження й підвищення, фіксувати величину вихідної напруги підтримуючи Uu постійним. Досить зняти 5−6 точок в області низьких та 3−5 точок в області високих частот. Дані вимірювань занести в табл. 6.4.
Таблиця 6.4
Елементи з індексом 1 відповідають заданому варіанту вихідних даних. 6.4.7. Виміряти вхідний опір підсилювача: – при елементах схеми, що відповідають вихідному варіанту на декількох частотах; – за відсутності ємності у колі емітера Се = 0. Дані вимірювань занести в табл. 6.5. За даними табл. 6.5 визначити вхідну ємність підсилювача. З достатньою точністю можна вважати, що вхідний опір, обмірюваний на частоті f = 1 кГц, є активним, тобто zвх = Rвх. Порівняти значення Rвх із вхідним опором, розрахованим за формулою
Таблиця 6.5
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|