Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи

 

6.4.1. Установити за допомогою перемикачів S1, S2, S3 і S4 значення елементів схем таким чином, щоб вони відповідали заданому варіанту.

6.4.2. Одержавши дозвіл викладача, увімкнути лабораторний макет і вимірювальні прилади, дати їм прогрітися протягом 5 хв.

6.4.3. Установити напругу джерела колекторного живлення за допомогою відповідного тумблера Ео = 15 В.

6.4.4. Зняти амплітудну характеристику при різних значеннях елементів схеми. Амплітудна характеристика знімається як залежність Uвих = F(Uu) на частоті f = 1000 Гц. Напругу Ui змінювати він нуля до значення, при якому форма вихідної напруги помітно перекручується. Відзначити момент появи обмеження вихідної напруги. Дані занести в табл. 6.2.

Rн1 – відповідає заданому варіанту вихідних даних.

6.4.5. Виміряти коефіцієнти підсилення за напругою Ко і Кс:

 

Таблиця 6.2

 

Uu , мВ
Uвих, В Rн1                
Uвих, В Rн2                

 

– коефіцієнт підсилення;

 

– наскрізний коефіцієнт підсилення підсилювача,

 

де – коефіцієнт передачі вхідного кола.

 

Коефіцієнт підсилення вимірюється у лінійному режимі роботи підсилювача для різних значень елементів схем. Для вимірювання коефіцієнта підсилення подати від генератора на частоті f = 1000 Гц напругу Ui такої величини, щоб одержати на вході підсилювача Uвх = 10 мВ (гнізда Х1, Х2). Виміряти напругу Ui та Uвих. Дані занести в табл. 6.3.

 

 

Таблиця 6.3

 

Параметри Uвх, мВ Ui, мВ Uвих, В Kо Kс Rвх
Ср1; Сн1; Се1            
Rн2            
Rн1; Се = 0            

 

Rн1 − відповідає заданому варіанту вихідних даних.

За даними табл. 6.3 обчислити вхідний опір. Для частоти f = 1000 Гц слід вважати, що zвх = Rвх, тому

 

6.4.6. Зняти частотні характеристики при різних значеннях елементів схеми. При цьому доцільно користуватися не абсолютним значенням коефіцієнта підсилення, а відносним.

 

Якщо прийняти = 1 В, тоді чисельно

 

.

 

У цьому випадку частотну характеристику рекомендується знімати в такий спосіб: подати від генератора на частоті f = 1000 Гц на вхід підсилювача напругу такої величини, щоб на виході одержати напругу = 1 В, потім, змінюючи частоту генератора у бік зниження й підвищення, фіксувати величину вихідної напруги підтримуючи Uu постійним. Досить зняти 5−6 точок в області низьких та 3−5 точок в області високих частот. Дані вимірювань занести в табл. 6.4.

 

Таблиця 6.4

 

f , Гц 1 10000 1 5000
Uвих,Вдля різних значень ементів схеми Ср1; Сн1; Се1; Rн1                      
Ср2;Сн1; Се1; Rн1                      
Ср1; н2; Се1; Rн1                      
Ср1; н1; Се1; Rн2                      
Ср1; н1; Се2; Rн1                      

 

Елементи з індексом 1 відповідають заданому варіанту вихідних даних.

6.4.7. Виміряти вхідний опір підсилювача:

– при елементах схеми, що відповідають вихідному варіанту на декількох частотах;

– за відсутності ємності у колі емітера Се = 0.

Дані вимірювань занести в табл. 6.5. За даними табл. 6.5 визначити вхідну ємність підсилювача. З достатньою точністю можна вважати, що вхідний опір, обмірюваний на частоті f = 1 кГц, є активним, тобто zвх = Rвх. Порівняти значення Rвх із вхідним опором, розрахованим за формулою

 

Таблиця 6.5

 

f, кГц , мВ Uu, мВ
       
       
       
       
       



Переглядів: 588

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підготовка до роботи | Зміст та оформлення звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.