Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 7. Зобов’язання із заподіяння шкоди.

План

1. Умови настання деліктного зобов’язання в національних правових системах.

2. Колізійні питання деліктних зобов’язань з “іноземним елементом” у національному праві.

3. Заподіяння шкоди в Україні.

4. Заподіяння шкоди за кордоном.

Література: 15;16;17;18;19;20;23;26;

Завдання:

1. Між експедитором-перевізником Свиридовим О. (м. Кременчук) та УВК "Nemiroff" було укладено договір, згідно якого Свиридов О. зобов’язався доправити вантаж на дочірнє підприємство замовника "Nemiroff Polska" (Варшава). На виконання договору перевізник Свиридов прийняв вантаж за міжнародною транспортною накладною CMR. В дорозі вантаж був викрадений з автомобілю невстановленими особами. УВК "Nemiroff" звернулася до господарського суду Полтавської області з позовом про відшкодування збитків у розмірі 80 тис. грн. Господарський суд прийняв справу до провадження і вирішив її на підставі норм українського законодавства. Посилання відповідача на Конвенцію про договір міжнародного дорожнього перевезення вантажів (КДПВ) від 19.05.1956 р., (набрала чинності для України 17.05.2007 р.) судом відхилено, оскільки обидві сторони договору є українськими суб’єктами господарювання і сам договір не містить посилань на згадану Конвенцію.

Проаналізуйте ситуацію, що склалася. Чи згодні Ви з позицією суду? Обґрунтуйте свою думку.

2. Громадянин Італії підчас відпочинку на Закарпатті в результаті укусу енцефалітного кліща захворів на енцефаліт та став інвалідом. Договір, укладений постраждалим з українською туристичною фірмою ТОВ «Інтурист-Закарпаття» містив положення про забезпечення безпечного відпочинку. Громадянин Італії також стверджував, що співробітники фірми не попередили його про наявність енцефалітних кліщів в закарпатських лісах та про пов’язану з цим небезпеку.Чи може громадянин Італії вимагати відшкодування шкоди, завданої здоров’ю від української турфірми? Визначте належне до застосування право та судову установу, компетентну розглядати даний спір.

3.Громадяни Молдови працювали на будівництві у Києві, в результаті недотримання правил охорони праці один з молдовських будівельників завдав шкоди іншому. Визначте належне до застосування право. Суд якої держави компетентний розглядати цю справу?

 

Тема 8. Спадкове право.

План

1. Колізійні питання у галузі спадкового права.

2. Положення іноземних громадян при спадкуванні в Україні.

3. Спадкові права громадян України при спадщині за межами України.

Література: 14;17;18;19;20;23;26;

До виконання самостійної роботи

Відповідно до навчального плану з дисципліни “Міжнародне приватне право” студенти виконують самостійну роботу, мета якої – закріплення та перевірка знань, набутих студентами в процесі самостійного вивчення матеріалу.

Самостійна робота сприяє поглибленому вивченню конкретних державних інститутів та систем права, розкриттю основних закономірностей процесу державно-правового розвитку, аналізу законодавчих актів.

Для вивчення тем у загальних рекомендаціях щодо вивчення дисципліни студентам надані методичні вказівки для самостійного опрацьовування тем, закріплення та поглиблення теоретичних знань, набування практичних навичок, перелік літератури (нормативного матеріалу, інших документів).

Працюючи з документами, студенти набувають навички самостійного опрацьовування джерел права, правильного формулювання і висловлювання своїх думок, розвитку юридичного мислення.




Переглядів: 650

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання | Тема 1. Поняття, предмет і система міжнародного приватного права.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.