МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 6. Держава як суб’єкт міжнародного приватного права.При вивченні даної теми варто мати на увазі, що основна діяльність держави складається в здійсненні визначених дій як суб'єкта міжнародного публічного права, але іноді держава виступає суб'єктом цивільних правовідносин. Саме як учасника цивільних правовідносин із «іноземним елементом» варто вивчити державу. Крім цього, необхідно зауважити які переваги має держава в порівнянні з юридичними особами.
Питання для самоконтролю: 1. Які види імунітету держави бувають? 2. У чому розходження між концепцією абсолютного імунітету і концепцієй обмеженого (функціонального) імунітету? 3. У яких країнах прийняті закони про імунітет держави і яка практика їх застосування? Література:12;17;18;19;20;23;26 Тема 7. Право власності. Приступаючи до вивчення даної теми необхідно повторити поняття та зміст інституту права власності. Після цього варто перейти до вивчення колізійних питань права власності, приділивши увагу внутрішньому законодавству України стосовно цих питань. Також студент повинний вивчити питання стосовно правового регулювання іноземних інвестицій.
Питання для самоконтролю 1. Які колізійні норми застосовуються у відносинах власності? 2. Що розуміється під правом держави на націоналізацію приватної власності? 3. Які правила встановлює законодавство у відношенні іноземних інвестицій? Література:12;15;16;17;18;19;20;23;26
Тема 8. Зовнішньоекономічні договори. У сучасних умовах, для багатьох юридичних осіб величезне значення одержують зовнішньоекономічні угоди. Виходячи із самої назви: «зовнішньоекономічна» стає зрозуміло присутність «іноземного елемента» і базуючись на цьому міжнародного приватного права. При вивченні даної теми варто звернути увагу на такі моменти: колізійні питання зовнішньоекономічних угод, умови зовнішньоекономічного договору, типові договори, торгові терміни та інші.
Питання для самоконтролю 1. Що розуміється під зовнішньоекономічною угодою? 2. Який зміст конвенції ООН про договори міжнародної купівлі-продажу товарів 1980 року? 3. Дайте стислу характеристику правилам ІНКОТЕРМС. Література:6:12;17;18;19;20;23;26
|
||||||||
|