МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
Мета роботиМетодичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни “Основи програмування” для студентів професійного напрямку 6.050101 «Комп’ютерні науки»
Методичні вказівки до лабораторних робiт з дисциплiни “Основи програмування” для студентів професійного напрямку 6.050101 «Комп’ютерні науки» /Укл.: Г.В. Неласа, Г.В. Табунщик, А.П. Василенко, Л.Ю. Дейнега – Запоріжжя: ЗНТУ, 2011. – 50с.
Укладачі: Г.В. Неласа, доцент, канд. техн. наук Г.В. Табунщик, доцент, канд. техн. наук А.П. Василенко, старший викладач Л.Ю. Дейнега, асистент
Рецензент: С.М. Сердюк, доцент, канд. техн. наук
Відповідальний за випуск: Г.В. Неласа, доцент, канд. техн. наук
ЗМІСТ
ВСТУП...................................................................................... 4 Лабораторна робота №1 Програмування лінійних та розгалужених обчислювальних процесів 5 Лабораторна робота №2 Програмування задач циклічної структури 10 Лабораторна робота №3 Перетворення та будування матриць 14 Лабораторна робота № 4 Робота з покажчиками та динамічними масивами 17 Лабораторна робота №5 Програмування задач по обробці послідовності символів 21 Лабораторна робота № 6 Програмування задач з використанням функцій 28 Лабораторна робота № 7 Вивчення методів сортування..... 32 Лабораторна робота № 8 Структури. Об'єднання. Бітові поля структур і об'єднань 35 Література............................................................................... 41 Додаток А Титульний аркуш................................................. 43 Додаток Б. Основні типи даних. Модифікатори................... 44 Додаток В. Схема компіляції програми................................ 45 Додаток Д.Використання потоків у С-системі введення/виведення 46 Додаток Ж Таблиця символів................................................ 50
ВСТУП
Дисципліна “Основи програмування та алгоритмічні мови” є базовою для подальшого вивчення більшості спеціальних дисциплін спеціальності “Інформаційні технології проектування”. При розробці даних методичних вказівок малось на увазі, що сьогоднішні випускники середньої школи мають деякі елементарні поняття про основи програмування. Проте, враховуючи різну підготовку студентів, в методичних вказівках до виконання перших робіт дуже докладно розписано про базові методи та засоби програмування. Цього достатньо, щоб змістовно вивчати подальші питання алгоритмізації, розробки програм та їх налагодження на різних мовах програмування. Особливу увагу треба приділяти правильному оформленню звітів з лабораторних робіт. Звiт повинен мiстити: титульний аркуш (на ньому вказують назву мiнiстерства, назву унiверситету, назву кафедри, номер, вид i тему роботи, виконавця та особу, що приймає звiт, рiк); мету, варiант i завдання роботи; лаконiчний опис теоретичних відомостей; блок-схеми алгоритмiв вирiшення задач; текст програми, що обов'язково мiстить коментарi; вхiднi та вихiднi данi програми; змiстовний аналiз отриманих результатiв та висновки. Звіт виконують на білому папері формату A4 (210 x 297 мм). Текст розміщують тільки з однієї сторони листа. Поля сторінки з усіх боків – 20 мм. Аркуші скріплюють за допомогою канцелярських скріпок. Для набору тексту звіту використовують редактор MS Word: шрифт Times New Roman, 14 пунктів. Міжрядковий інтервал: полуторний – для тексту звіту, одинарний – для листингів програм і роздруківок даних. Приклад оформлення титульного аркуша наведен у додатку А.+ схемі алгоритмов Індивідуальні завдання на лабораторні роботи взяти із [1] відповідно до варіанту. Імя файлу складається з 3 частин: номер лабораторної роботи, номер варіанту і номер завдання.
Наприклад: L1_18_456a – лабораторна робота № 1, 18 варіант, завдання 456а. Лабораторна робота №1 Мета роботи Одержати знання та навички, необхідні для програмування лінійних та розгалужених процесів; придбати та закріпити, на прикладі створення програм, елементарні знання з алгоритмічної мови програмування С++.
|
||||||||||||||||||||||
|