МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||
Оголошення зміннихЗмінна, це – іменована область пам’яті, в яку записуються значення відповідно до оголошеного типу під час виконання програми. Змінна оголошується наступним чином: тип ім’я_змінної; Тип змінних визначає об’єм оперативної пам’яті, що буде виділено під змінну, діапазон допустимих значень та можливі операції над змінною. Типи даних, що використовуються у мовах С та С++ наведені у додатку Б. Наприклад: int a; float b, c, d; В залежності від місця об’явлення змінної, вона може бути глобальною, або локальною.
#include <заголовочний файл> int a; // глобальна зміна int main () // ім’я основної функції { float b; // локальна зміна return 0; } Основні конструкції операторів мови С++ Для виконання розрахунків в мовах С та С++ використовується оператор присвоєння “=”: ім’я_змінної = вираз; Наприклад: int a=0; //Присвоєння а значення 0 a=((a+7)/236)*(769-a*9); Математичні операції виконуються відповідно до пріоритету цих операцій. В мові С++ додатково використовуються операції присвоєння, що наведені у таблиці 1.2.
Таблиця 1.2 – Операції присвоєння
Введення/виведення даних Для введення даних з клавіатури використовують операцію „>>” cin >> a; де cin – стандартна консоль введення, а – ім’я змінної. Для виведення даних використовують операцію „<<” cout << a << “\n”; де cout – стандартна консоль виведення, а – ім’я змінної, “\n” – стрічний літерал, що позначає перехід на інший рядок. Функції введення/виведення мови С наведені у додатку Д. Умовний оператор if Повна форма оператора if наступна: if (умова) оператор1; else оператор2; або if (умова) {оператор1; …… операторN;} else {група операторів} де умова – це логічна операція (&&, ||, :)або операції порівняння (==, !=, >, <, >=, <=), або інший вираз, результатом якого є логічний тип. Якщо значення умови «true», то виконується оператор1 (ним може бути складовий оператор – блок), наступний після умови. Якщо ж умова приймає значення «false», то виконується оператор2, що є наступним після else. Наприклад: int a=5, b=6; if (a>b) cout<<a; else cout<<b;
|
||||||||||||||||||||||||||
|