Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Алгоритм розрахунку нескінчених сум

Крок 1. Ініціалізація змінної суми. Перехід на крок 2.

Крок 2. Розрахувати доданок на теперішній ітерації. Перехід на крок 3.

Крок 3. Накопичуємо суму. Перехід на крок 4.

Крок 4. Якщо доданок менший за завданну точність, то перехід на крок 5. Якщо ні – крок 2.

Крок 5. Кінець.

Приклад: Розрахувати із заданою точністю ε

float s0 ,s1, t, ε;

int i=1;

s1=1.0;

do {

i++;

s0=s1;

t=1.0/i*i;

s1+=t;

} while (fabs(s1-s0)>ε);

Контрольні запитання

1. Для чого використовують оператори циклу?

2. Напишіть блок-схеми алгоритмів опретарів циклів з передумовою, постумовою, ітераційного циклу.

3. Наведіть алгоритм розрахунку добутку.

4. Наведіть алгоритм розрахунку суми.

5. Наведіть приклади використання циклів з постумовою.


Лабораторна робота №3
Перетворення та будування матриць

Мета роботи

Одержання знань і навиків, необхідних для роботи з матрицями.




Переглядів: 371

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Алгоритм розрахунку суми | Завдання на лабораторну роботу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.