Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад програми по обробці матриць

Опис матриці та введення даних до неї розглянемо на елементарному прикладі роботи з матриціями:

Завдання: В квадратній матриці з правого боку від побічної діагоналі знайти найбільший елемент і відповідний номер рядка.

# include <iostream.h>

const int M=5, N=5;

void main ()

{ int a[M][N];

int i, j, maxzn, nom;

cout <<”Введіть матрицю \n”;

for (i=0; i<M; i++)

for (j=0; j<N; j++)

cin >>a[i][j]; //Вводимо значення елементів масиву

maxzn=a[0][0];

nom=1;

for (i=0; i<M; i++)

for (j=N-i+1; j<N; j++)

if (maxzn<a[i,j])

{ maxzn=a[i,j];

nom=i; }

cout << “Початкова матриця \n”;

for (i=0; i<M; i++)

{ for (j=0; j<N; j++)

cout <<a[i,j];

cout << “\n”;}

cout << “max елемент=”<<maxzn<<“номер рядка=”<<nom;

}

Важливе місце в цій програмі займає організа­ція внутрішнього циклу. При i=l змінна j приймає значення j=5, при i=2 індекс j буде змінюватись від 4 до 5, і так далі. При i=5 параметр j змінюється від 1 до 5. Такі зна­чення індексів забезпечують перегляд всіх елемен­тів, які розміщені на побічній діагоналі та з правого боку від неї.

Контрольні питання

1. Що називається масивом?

2. Як описується масив?

3. Що називається індексом масиву?

4. Які обмеження накладаються на індекси?

5. Як відбувається доступ до індексів масиву?

6. Які типи використовуються для вказання розмірність масиву?

7. Що таке матриця?

8. Як відбувається введення значення елементів матриці?


Лабораторна робота № 4
Робота з покажчиками та динамічними масивами

Мета роботи

Одержати навики та знання, необхідні для роботи з покажчиками та динамічною пам’яттю.

Завдання на лабораторну роботу

1. Ознайомитися з теоретичними відомостями даної лабораторної роботи.

2. Виконати індивідуальне завдання згідно з таблицею 3.1, з використанням покажчиків та динамічною пам’яттю.

3. Скласти та виконати на ПЕОМ програми відповідно варіанту.

4. Оформити звіт.




Переглядів: 394

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання на лабораторну роботу | Основні теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.