Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



З курсу «Основи християнської культури»

1. Головні види пізнання в християнстві.

2. Богопізнання як основа християнської гносеології.

3. Християнське вчення про людину.

4. Основні догматичні положення Церкви про Бога та Боголюдину.

5. Християнська картина світу.

6. Основні відмінності релігійної та світської моралі.

7. Порівняльна характеристика старозавітної та новозавітної етики.

8. Пояснити зв’язок між моральним життям та сакраментальними діями.

9. Християнська мораль в умовах постмодерну.

10. Види та ієрархія християнських цінностей.

11. Любов як вища цінність в християнстві.

12. Сучасні цінності та християнські ідеали.

13. Проаналізуйте суспільний ідеал християнства.

14. Аспекти взаємодії християнства й культури.

15. Роль християнства в суспільних процесах світу та України.

16. Матеріальні та духовні вияви християнської культури.


Контрольні питання з навчальної дисципліни

­­­«Основи християнської культури»

1. Проаналізуйте пізнавальні здатності людини в християнстві: віра, розум, інтуїція.

2. Характеристика джерел християнської віри: Біблія, Передання та вчительство Церкви.

3. Християнське вчення про Бога.

4. Християнське вчення про світ.

5. Християнське вчення про людину.

6. Християнське вчення Христа та Церкву.

7. Християнська етика Закону.

8. Християнська етика любові.

9. Християнська сакраментальна етика.

10. Християнська мораль в сучасному світі (право на життя, право на свободу, право на істину).

11. Природні цінності християнства (мужність, справедливість, стриманість).

12. Вчення про віру, надію, любов в Старому Завіті

13. Вчення про віру, надію, любов в Новому Завіті

14. Принципи соціальної етики закону (особистісність, комунікативність, солідарність, субсидарність).

15. Православна соціальна доктрина (екологізм, діалогічність, субсидарність).

16. Соціальне вчення протестантизму.

17. Вчення про «цивілізацію любові».

18. Принципи християнської культури (естетизм, сакральність, причетність).

19. Священний простір та час храму.

20. Ікона в християнській культурі (писані, словесні ікони).

 


Питання для індивідуальної роботи:

1. Проблема конфлікту між наукою та релігією.

2. Християнство і теорія еволюції.

3. Актуальність християнських догматів в наш час.

4. Біблія як джерело знань про світ та людину.

5. Підходи до походження людини в християнстві: креаціонізм та еволюціонізм.

6. Проблема доказів існування Бога.

7. Християнський моральний ідеал в сучасному світі.

8. Проблема взаємодії Закону та благодаті в християнстві.

9. Проблема свободи від моральних приписів.

10. Зв’язок моральних та сакраментальних заповідей в християнстві.

11. Християнська мораль в постмодерному світі.

12. Роль в житті християн матеріальних та духовних цінностей.

13. Атеїзм: ідеологічна віра чи наукова концепція?

14. Проблема взаємодії релігійних (християнських) та нерелігійних (нехристиянських) цінностей.

15. Християнські та нехристиянські цінності: діалог чи конфлікт?

16. Любов як християнська та універсальна цінність.

17. Проблема істинних та хибних цінностей в християнстві.

18. «Цивілізація любові» як ідеал християнської Церкви.

19. Суть і призначення християнської Церкви.

20. Роль християнства у розбудові сучасної культури та цивілізації.

21. Церква та проблеми суспільства.

22. Принципи й моделі відносин Церкви й держави.

23. Проблема «симфонії» у відносинах між Церквою та державною: історія та сучасність.

24. Церква та проблема прав людини.

25. Церква та сучасне неоязичництво (магія, чаклунство, екстрасенсорика, гадання).

26. Прояви язичництва в християнстві: історія та сучасність.

27. Проблема оновлення сучасного християнства.

28. Ставлення християнства до політичних ідеології та технологій.

29. Проблема християнського екуменізму.

30. Роль християнства у формуванні культури.

31. Взаємодія церковного і народного християнства.

32. Проблеми і протиріччя сучасної євангелізації та інкультурації.

33. Християнство та суспільство споживання.

34. Храм як синтез мистецтв.





Переглядів: 687

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.