Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи

1. Студентам пропонується за допомогою додаткових матеріалів вивчити основні поняття одягу, виписавши необхідні визначення й поняття. Далі за схемами й поясненнями вивчити класифікацію одягу за призначенням.

2. Після вивчення необхідних відомостей студенти одержують картки з фотозображеннями моделей одягу: дві моделі плечових виробів й одну поясну.

2.1. Отримані зображення швейних виробів студенти замальовують (вид спереду), намагаючись чітко наносити силуетні, конструктивні й композиційні лінії.

2.2. Для кожної моделі виробу визначають положення в класифікації одягу за призначенням й складають короткий опис.

Приклад оформлення:

 
Клас Побутовий одяг
Підклас Костюмно-сукняні
Вид Блузка
Група Жіноча
Підгрупа В-О, Л
Блузка жіноча для відпочинку з бавовняної тканини із друкованим малюнком «пейсли» для жінок середнього віку.

 

3. На наступному етапі студентам пропонується з каталогів одягу й журналів мод підібрати комплект одягу для конкретного споживача на основі аналізу його соціального стану й звичок. Образний портрет замовника студент вибирає відповідно до свого варіанта із запропонованого нижче переліку.

Таблица 1




Переглядів: 369

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичних робіт | Варіанти завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.