Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рейтингова оцінка з дисципліни

Система оцінювання знань, умінь і навичок студентів передбачає оцінювання всіх форм вивчення з дисципліни. Перевірку й оцінювання знань студентів викладач проводить у таких формах:

1. Оцінювання роботи студентів у процесі практичних занять.

2. Оцінювання виконання індивідуального графічного завдання (РГЗ).

3. Оцінювання засвоєння питань для самостійного вивчення.

4. Оцінювання допуску, виконання лабораторної роботи та оформлення звіту з лабораторної роботи.

5. Проведення поточного модульного контролю (2 аудиторні контрольні роботи).

6. Проведення підсумкового тестування за розділом КГ.

Для оцінювання роботи студента протягом семестру підсумкова рейтингова оцінка розраховується як сума балів за різні види занять та контрольні заходи. Кожне практичне заняття оцінюється від 0 до 1 бала, кожна лабораторна робота оцінюється від 4 до 7 балів. Кожна АКР, РГЗ та підсумковий тест оцінюються в межах від 10 до 15 балів. Основні вимоги щодо рейтингових балів за практичні заняття та захист лабораторних робіт полягають в тому, що рівень балів також включає присутність на занятті та відпрацьовування лабораторної роботи. Основні вимоги щодо рейтингових балів за домашні РГЗ полягають в тому, що рівень балів також включає захист РГЗ в аудиторії.Максимальна підсумкова рейтингова оцінка складає 100 балів.

Необхідний обсяг знань для одержання позитивної оцінки:

1. Cпособи одержання графічних моделей просторових об’єктів, які базуються на основі ортогонального проекціювання.

2. Cпособи технічного документування за вимогами сучасних стандартів.

3. Cтруктуру, зміст та правила використання однієї з поширених графічних систем для ПЕОМ (AutoCAD).

Необхідний обсяг умінь для одержання позитивної оцінки:

1. Розв’язувати задачі за фахом графічними засобами.

2. Виконувати та читати креслення та схеми (уявляти об’єкт за його зображенням).

3. Розв’язувати задачі побудови рисунків, креслень та схем за допомогою ПЕОМ та засобів комп’ютерної графіки.

Засоби контролю та структура залікового кредиту для студентів денної форми навчання наведено в таблиці 7.2.

Для студентів заочної форми навчання передбачені такі види контролю засвоєних знань: у 2-му семестрі студенти виконують контрольну роботу, яка є допуском до заліку (підсумковий контроль).

 

Таблиця 7.2 – Рейтингова оцінка за стобальною шкалою

Вид заняття/ контрольний захід Бали (min , max)
ПЗ №1
ПЗ №2
ПЗ №3
АКР 1
Контрольна точка 1
ПЗ №4
ПЗ №5
ПЗ №6
     
ПЗ №7
     
     
ПЗ №8
РГЗ
АКР 1
Контрольна точка 2
Лб№1
Лб №2
Лб №3
Лб №4
Лб №5
Підсумковий тест
Контрольна точка 3
Всього за семестр

 

Для оцінення з дисципліни ІКГ протягом семестру використовуються критерії оцінки знань і умінь, розроблені доктором педагогічних наук А. Д. Ботвінниковим:

Оцінка «Відмінно»:

а) студент повністю опанував програмним матеріалом, ясно уявляє форму предметів за їх зображеннями і твердо знає правила і умовності зображень;

б) студент дає чітку і правильну відповідь, що виявляє усвідомлене розуміння навчального матеріалу і що характеризує міцні знання, викладені в логічній послідовності з використанням прийнятої спеціальної термінології;

в) студент самостійно виконує графічні і практичні роботи, при необхідності уміло користується довідковими матеріалами.

Оцінка «Добре»:

а) студент повністю опанував програмним матеріалом; правила і умовні позначення знає, але при читанні креслень випробовує незначні утруднення із-за недостатньо розвиненого ще просторового уявлення;

б) студент дає правильну відповідь на поставлене питання в певній логічній послідовності;

в) студент креслення виконує і читає самостійно, почуває ускладнення у використанні довідкових матеріалів; при виконанні креслень і практичних графічних робіт помилки, що припускаються, усуває самостійно, без додаткових

пояснень і втручання викладача.

Оцінка «Задовільно»:

а) студент засвоїв більшість вивчених умовностей зображень і позначень, але основний програмний матеріал знає нетвердо;

б) у студента виявлено загальне розуміння програмного питання, але відповіді неповні, без строгої логічної послідовності;

в) основні правила оформлення креслень студент знає, але виконує і читає креслення з істотними помилками, які виправляються тільки по вказівці викладача.

Оцінка «Незадовільно»:

а) студент не знає велику і найбільш важливу частину навчального програмного матеріалу;

б) відповіді без логічної послідовності і з істотними помилками, які студент не може виправити навіть за допомогою викладача;

в) креслення та практичні графічні роботи студент не може виконати самостійно і допускає суттєві помилки.

Підсумкову оцінку з дисципліни виставляють в національній системі оцінювання результатів навчання і в системі ECTS згідно з методикою переведення показників успішності знань студентів в систему оцінювання за шкалою ECTS. Шкала переводу національних оцінок у 100-бальну шкалу:

Відмінно «5» – 96-100 (А) або 90-95 (В).

Добре «4» – 75-89 (С).

Задовільно «3» – 66-74 (D) або 60-65 (Е).

Незадовільно «2» – 35-59 (F) – з можливістю повторного складання;

– 0-34 (FХ) – з обов'язковим повторним курсом.

Зараховано, бали в діапазоні [60-74](Е,D - шкала ECTS),означають, що студент виявив знання основного навчального матеріалу в мінімальному обсязі, необхідному для подальшого навчання та майбутньої професійної діяльності; в основному виконував завдання, передбачені програмою; ознайомився з основною літературою, рекомендованою програмою; припустив помилки у відповіді на запитання при захисті лабораторних робіт та у письмових опитуваннях, які він може усунути під керівництвом та за допомогою викладача або принципові з яких може усунути самостійно.

Зараховано, бали в діапазоні [75-89], (С- шкала ECTS), означають, що студент виявив загалом добрі знання навчального матеріалу при виконанні передбачених програмою завдань, але допустив ряд помітних помилок; засвоїв основну літературу, рекомендовану програмою; показав систематичний характер знань з дисципліни; здатний до їх самостійного використання та поповнення в процесі подальшої навчальної роботи і професійної діяльності.

Зараховано, бали в діапазоні [90-100],(В,А - шкала ECTS), означають, що студент виявив систематичні та глибокі знання навчального матеріалу з даної дисципліни вище середнього рівня. Він продемонстрував уміння вільно виконувати завдання, передбачені програмою; засвоїв основну та додаткову літературу, рекомендовану програмою; засвоїв взаємозв’язок основних понять дисципліни та їх значення для подальшої професійної діяльності.

 





Переглядів: 356

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні рекомендації з організації | Додаток А

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.