1. Суть феномену іміджу політичного лідера та підходи до дослідження.
2. Структура іміджу політичного лідера та його формування.
Суть іміджу як соціально-політичного явища. Поняття іміджу.
Підходи до визначення поняття іміджу політичного лідера: онтологічний, антропологічний, ціннісний та етичний. Розуміння поняття іміджу за П. Фроловим.
Підходи до іміджу: функціональний, контекстний, порівняльний. Варіанти іміджу, які притаманні функціональному підходу: дзеркальний, поточний, бажаний, корпоративний і множинний.
Класифікація іміджу за В.Бебиком. Класифікації іміджів.
Типи іміджу: стихійний позитивний, стихійний негативний, штучний позитивний, штучний негативний.
Особливості відкритого і закритого іміджу політичного лідера.
Функції іміджу.
Структура іміджу політичного лідера за П. Фроловим: особистісні риси політика; тип його політичної орієнтації; його місце в інститутах влади чи неформальних утвореннях.
Елементи іміджу за Ю. Зущиком: ідеологічний тип; особиcті риси; соціальні ролі; “прізвисько”, “псевдонім” лідера.
Структура іміджу політичного лідера: персональні характеристики лідера; соціальні характеристики; символічне навантаження.
Роль мови та комунікації у формуванні іміджу політичного лідера.
Фактори, які впливають на формування іміджу політичного лідера: особиcтість кандидата; висвітлення претендента ЗМІ; події та труднощі, з якими стикається кандидат в теперішній час.
Чинники, які впливають на формування іміджу політичного лідера.
Етапи створення політичного іміджу лідера. Особливості формування іміджу.