МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМАТИКА ЕСЕ1. Співвідношення елітизму і демократії. 2. Співвідношення концепції бюрократії та теорії еліт. 3. Концепцiя "національної аристократії" В. Липинського. 4. "Вибрана ініціативна меншість" Д. Донцова. 5. Порівняльний аналіз концепції еліт В. Липинського і Д. Донцова. 6. Методи дослідження політичної еліти. 7. Системи рекрутування еліт. 8. Особливості системи рекрутування політичної еліти в Україні. 9. Роль політичної еліти у процесах політичної трансформації та модернізації. 10. Демократичні форми контролю за діяльністю політичної еліти. 11. Взаємозв’язок політичної еліти і виборчого процесу в Україні. 12. Проблеми формування політичної еліти на регіональному рівні. 13. Основні історичні періоди у процесі формування політичної еліти.
ЗАСОБИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ Для перевірки розуміння матеріалу, визначення рівня його засвоєння, вироблених навчальних і дослідницьких навичок, уміння самостійного опрацьовування текстів та здатності їх осмислення, а також вироблення навичок письмової та усної самопрезентації використовуємо поточний, проміжний і підсумковий контроль студентів. Поточний контроль рівня знань студентів. Поточний контроль здійснюється двома напрямками: · контроль за систематичністю та активністю роботи на семінарських та практичних заняттях; · контроль за виконанням завдань самостійного опрацювання поза межами аудиторій. Проміжний контроль рівня знань студентів: здійснюється двічі протягом семестру з метою контролю за рівнем засвоєння і творчого застосування знань у вигляді модульних тестових тематичних завдань. Передбачено проведення 2 модулів у вигляді тестових завдань. Підсумковий контроль знань студентів. Здійснюється у формі контрольної роботи. Студент допускається до підсумкового контролю за умови виконання не менше як на задовільну оцінку усіх проміжних форм контролю, передбачених поточним семестровим навчальним планом. Контрольна робота проводиться в письмовій формі і враховує увесь навчальний матеріал.
|
||||||||
|