МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета і завдання дисципліни06-12-05
Методичні ВКАЗІВКИ До проведення практичних занять та самостійного вивчення дисципліни ,,Глобальна економіка” для студентів зі спеціальності Економіка підприємства», 8.03050901 «Облік і аудит», 8.03050801 «Фінанси і кредит», 8.03050501 «Управління персоналом та економіка праці» денної та заочної форм навчання
Рекомендовано методичною комісією навчального інституту економіки та менеджменту Протокол № 6 від «17» лютого 2015 р.
Рівне 2015
Методичні вказівки до проведення практичних занять та самостійного вивчення дисципліни ,,Глобальна економіка” для студентів зі спеціальності 8.03050401 «Економіка підприємства», 8.03050901 «Облік і аудит», 8.03050801 «Фінанси і кредит», 8.03050501 «Управління персоналом та економіка праці» денної та заочної форм навчання / А.Й.Жемба. – Рівне: НУВГП, 2015. – с.
Упорядник:А.Й.Жемба, к.е.н., доцент кафедри міжнародної економіки
Відповідальний за випуск – О.М.Сазонець, д.е.н., проф., завідувач кафедри міжнародної економіки
ЗМІСТ
1. Мета і завдання дисципліни.............................................................3 2. Програма навчальної дисципліни....................................................4 3. Теми та години практичних занять..................................................6 4. Зміст самостійної роботи студентів…..………………………..….6 5. Зміст практичних занять, тематичні тести……………………… 4. Питання до модульного контролю…………………………….….12 5. Контрольна тестова програма..........................................................15 6. Список рекомендованої літератури….……………………………22
© Жемба А.Й.,2015 © НУВГП, 2015
Мета і завдання дисципліни Мета дисципліни: формування у студентів знань і навичок щодо економічної діяльності у сфері глобальної економіки; розуміння особливостей функціонування її суб’єктів в умовах науково-технічного прогресу і впровадження у виробництво всіх галузей діяльності інноваційних технологій; осмислення проблем і протиріч, характерних для глобальної економіки і шляхів їх вирішення. Завдання дисципліни: виявлення системної сутності економічної глобалізації; визначення глибини впливу глобальних трансформацій на світові інтеграційні процеси; ідентифікація основних параметрів глобального розвитку; визначення сучасних ринкових та інституціональних методик глобального менеджменту; аналіз особливостей формування національних і міжнародних стратегій розвитку. Предмет дисципліни: відносини між суб’єктами глобального бізнесу, що визначаються специфікою, закономірностями та тенденціями сучасних економічних трансформацій. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: – природу, передумови та фактори становлення глобальної економіки; – закономірності глобальної економічної інтеграції; – генезис глобальної економічної інтеграції; – характер, форми, моделі та конкурентні переваги регіональної економічної інтеграції в глобальних умовах розвитку; – форми та механізми соціалізації глобальної економіки; – механізми та інструментарій антициклічного регулювання економік у глобальній системі; – дію конкурентних механізмів глобального ринку; – напрями інтеграції України в глобальний економічний простір. вміти: – аналізувати тенденції глобалізації економічного розвитку; – виявляти та оцінювати проблеми розвитку міжнародного бізнесу в умовах глобалізації; – розробляти стратегічні заходи для забезпечення міжнародної конкурентоспроможності товарів, послуг, підприємств, галузей, міжгалузевих комплексів; – організовувати процеси управління міжнародною економічною діяльністю регіонів, галузей, міжгалузевих комплексів; – визначати регулятивні пріоритети формування сучасної міжнародної економічної політики.
|
||||||||
|